Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagoinko, mies katsomassa taas toisten naisten kuvia

Vierailija
31.10.2025 |

Tulin viettämään iltaa mieheni luokse. Kävin vessassa ja tulin takaisin ja mies on jo kännykkä kädessä katsomassa toisten naisten, no, sellaisia kuvia. Sanoin, että ei sulla kauaa mennyt kun vessassa kävin ja nyt jo toisten kuvat näytöllä. Eikä hän tee elettäkään, että edes koittaisi salata tuon vaan tekee sitä avoimesti edessäni. Ei ole ensimmäinen kerta. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin hän jatkoi vaan selaamista ja sanoi, että facebookia tässä selaan. Sanoin että voi jäädä selaamaan sitä yksin sohvallensa, että olen tätä sivusta katsellut ja miettinyt pidemmän aikaa eroa. 

Huhuu, joko annoit pimppiä? 

Vierailija
22/38 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millaisia kuvia? Millaisia ihmisiä hän oikein tuntee, jos on fb täynnä jotain seksibeibejä? Vai siis selaako jotain facebook Datingiä, siis parinhakuosuutta siitä? Tai vain seuraa ties mitä beibejä maailmalta, mikä nyt on vain säälittävää. Ei taida oikein olla parisuhdepotentiaalia tuollaisella miehellä.

Siis todennäköisesti seuraa näitä tai sitten on vaan katsellut niitä niin paljon, että ne tulee siihen etusivulle. Katsoin kun hän selasi siinä niin niitähän tuli lisää peräjälkeen. Ja vaikka istuin jo vieressä niin hän pysähtyi tiettyjen kuvien kohdalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ylireagoi. Mies selkeästi haaveilee niistä selailemistaan naisista, mutta tyytyy sinuun koska annat.

Vierailija
24/38 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin hän jatkoi vaan selaamista ja sanoi, että facebookia tässä selaan. Sanoin että voi jäädä selaamaan sitä yksin sohvallensa, että olen tätä sivusta katsellut ja miettinyt pidemmän aikaa eroa. 

Huhuu, joko annoit pimppiä? 

No huhuu en antanut.

Vierailija
25/38 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on marraskuu. 

Vierailija
26/38 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa lapsi! Sillä korjaantuu kaikki! Parempi vain jos sinulla ei ole työtä, turvaverkostoa tai itsetuntoa. Et ehdi enää miettiä tuollaisia asioita, kuin vauveli itkee koliikkiaan. 

Vierailija
27/38 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ylireagoi. Mies selkeästi haaveilee niistä selailemistaan naisista, mutta tyytyy sinuun koska annat.

No siis jokainenhan jostain haaveilee ja näin, mutta kuka tekee sitä toisen vieressä tai niin että toinen saattaa nähdä. 

Vierailija
28/38 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on kuitenkin yli nelikymppisestä miehestä eikä mistään teinistä. Minulla vaan ei ole kokemusta näin epäkunnioittavasta miehestä. Eikä hän nää tehneensä mitään väärää. Entiset ovat ainakin osanneet pitää oman netin selauksensa omalla ajallaan. 

Eihän ne miehet itse koskaan tee mitään väärää. Miehet ovat niin ääliöitä. 

Vierailija
29/38 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyttävän kuuloinen ilta. Toinen selailee kuvia ja toinen kirjoittaa siitä nettiin. 

Uh. Nyt ei tunnuksan enää yhtään huonolta, että vedin rajan jo aiemmin 🤔🙄😆

Vierailija
30/38 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuiko mies sinut viettämään iltaa vain kutsuitko itse itsesi? 

Niin ap, kutsuiko mies sinut luokseen vai roikutko sinä miehessä? 

Vierailija
31/38 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuiko mies sinut viettämään iltaa vain kutsuitko itse itsesi? 

Niin ap, kutsuiko mies sinut luokseen vai roikutko sinä miehessä? 

Kutsui ihan itse luokseen ja muut ajat on ollut minun luona kaiket illat ja yöt. 

Vierailija
32/38 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on kuitenkin yli nelikymppisestä miehestä eikä mistään teinistä. Minulla vaan ei ole kokemusta näin epäkunnioittavasta miehestä. Eikä hän nää tehneensä mitään väärää. Entiset ovat ainakin osanneet pitää oman netin selauksensa omalla ajallaan. 

Juuri näin.. ei tämän ikäisen miehen kuulu katsella somessa muiden naisten postauksia! Miehille on varmasti ihan riittävästi harrastuksissakin kuvia.

En ymmärrä, miksi miehet katsovat naisten postauksia eiköhän riitä ne ihan muiden miesten postauksetkin vai pitääkö oikeasti katsoa nsten postauksia? Mikä siinä on?

Vierailija
33/38 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
34/38 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, jos joku halusi tietää niin jäin odottamaan mikä hänen vastauksensa on. Hän tuli takaisin sohvalle viereeni, otti kännykän käteen, alkoi taas katsella niitä kuvia ja jopa tykkäili niistä. Minun vieressä. Ja tämä ei edes ole provo vaan mies joka väittää rakastavansa minua ja sanoo haluavansa olla minun kanssa joka hetki. 

Vierailija
35/38 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta tämähän kävi mielenkiintoiseksi. Aloin katsomaan kännykältä muiden miesten videoita hänen vieressään. No, hän sanoi että soittaa minulle poliisit jos en poistu hänen asunnostaan. Sanoin, että ajattelin vain että minäkin katselen tässä muita miehiä ja sinä naisia, win win. Hän sanoi että soittaa minulle kyydin. Kysyin onko se tämä kuvan mies joka kyydin antaa koska silloin kutsu vaan. 

Vierailija
36/38 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vttua? Lähde menemään, estä ukko ja unohda. Ihme nyhveröitä naiset nykyään. Miehille pistetään luu kurkkuun välittömästi ja luuserit hylätään asap.

Luu kurkkuun?

Ei, parempi vain lähteä.

Vierailija
37/38 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota miehen muna käteen ja runkkaa sitä niin oppii olemaan katsomatta muiden naisten kuvia.

Vierailija
38/38 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeestiko kysyt? 

Ei, et ylireagoi. Mies on törppö, epäkunnioittava, eikä ole sinuun sitoutunut. 

Teot merkitsevät, eivät puheet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan