Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsinnässä vauvakuumeinen nainen

Vierailija
31.10.2025 |

Moi,

Tulin kartoittamaan tänne, onko tällaiselle järjestelylle kysyntää. Olen varakas mies. Omaisuuteni on ylimmässä persentiilissä omassa ikäluokassani, ja vielä kahdessa seuraavassakin.

Maksaisin mieluusti elatusmaksuja ihan siitä ilosta, että minulla olisi jälkeläinen, ja että voisin olla lapsen elämässä jotenkin mukana. Voisimme myös avata heti lapsen syntymän jälkeen hänelle sijoitustilin, minne laittaisin rahaa hänen täysikäistymiseen asti. Meidän ei tarvitsisi siis seurustella. Olet vapaa tekemään mitä haluat.

Olen ulkonäöllisesti ihan tavallinen mies, ja olen seurustellut valtaosan elämästäni. Kuitenkin näin nykypäivänä tuntuu olevan erittäin hankalaa löytää nainen, jota kiinnostaisi lapsien tekeminen.

Mietteitä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pimeä ajatus tehdä lapsi vain jälkeläiseksi. Lapsi kuuluu lähelle äitiään. Aina. Mikähän kylmä tai hirveä taka-ajatus sinulla oikeasti on "järjestelysi" ja "Rahaa on!" -toitotuksesi kanssa? Sairasta ajattelua. 

Lapset ovat lahja. Heillä on ihan oma elämä edessään. 

Voisin teoriassa suostua tällaiseen jos asian voisi kirjata alusta loppuun juridisesti päteväksi ja niin että äiti on yksinhuoltaja. Ja mies läpäisisi seulan. Mutta tämä ei ole lain mukaista, jonka vuoksi ainoa mahdollisuus on pystyä itse tulemaan toimeen miehen kanssa, eli miehen täytyisi kyetä monogamiseen parisuhteeseen ja olla 100% luotettava. Ovatko miehet? Eivät tod.

En suostuisi järjestelyyn missä en voi olla osallinen lapsen elämään. Tämä "ilmoitus" oli suunnattu naisille jotka haluaa lapsen, mutta ei

Oletko tutustunut kumppanuusvanhemmuuteen? Niitä on ihan järjestettyjä iltoja, missä voi tavata kumppanuusvanhemman. Hankitaan yhdessä lapsi muttei seurustella. Ymmärtääkseni näissä tapaamisissa on naisenemmistö

Vierailija
22/26 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pimeä ajatus tehdä lapsi vain jälkeläiseksi. Lapsi kuuluu lähelle äitiään. Aina. Mikähän kylmä tai hirveä taka-ajatus sinulla oikeasti on "järjestelysi" ja "Rahaa on!" -toitotuksesi kanssa? Sairasta ajattelua. 

Lapset ovat lahja. Heillä on ihan oma elämä edessään. 

Voisin teoriassa suostua tällaiseen jos asian voisi kirjata alusta loppuun juridisesti päteväksi ja niin että äiti on yksinhuoltaja. Ja mies läpäisisi seulan. Mutta tämä ei ole lain mukaista, jonka vuoksi ainoa mahdollisuus on pystyä itse tulemaan toimeen miehen kanssa, eli miehen täytyisi kyetä monogamiseen parisuhteeseen ja olla 100% luotettava. Ovatko miehet? Eivät tod.

En suostuisi järjestelyyn missä en voi olla osallinen lapsen elämään. Tämä "ilmoitus"

Plus naisen ura- ja eläkehaitta. Lisäksi psykologi koko ajaksi kun tulee käytetyksi vuokrakohtuna eikä ihmisenä. Ja miksei prostituutiorahaakin, siis että nainen ostaa itselleen sen rakkauden mitä sinä olet kumppanina kykenemätön toimittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löytyy vaikka Thaimaasta. Tai Venäjältä.

Vierailija
24/26 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko etsinyt kumppanuusvanhemmuussivustoilta? Niissä on paljon vauvakuumeisia naisia jotka etsivät juuri sinunkaltaisiasi. Toki ihan psykopaatti ei saa olla.

Vierailija
25/26 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti löytyy vaikka Thaimaasta. Tai Venäjältä.

Tai Minnesotasta joku Natalie  😄😄😄😄

Vierailija
26/26 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philippiineillä on hökkelikylissä naisia joilla ei ole muuta kuin pillunsa. Yleensä heillä on kyllä jo useammalle miehelle lapsia, mutta tuskin se ap:ta haittaa, kunhan on vauvakuume. Eikä tässä mitään moraalia ja etiikkaakaan tunnuttu kyselevän vaan raha ja sukuelin ratkaisevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän