Minulla ei ole yhteystietojasi!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on. Jokainen ihminen yhdistyy viiden ihmisen välityksellä. Eli jos tunnet yhden henkilön,hän tuntee yhden henkilön joka tuntee toisen ja sen tuntema henkilö tuntee vaikka minut.
En ole kiinnostunut tietämään!Minulla ei ole sellaisia ystäviä jotka tietäisivät Liikun eri piireissä!
Vierailija kirjoitti:
AP laita pankkitunnuksesi tähän ketjuun niin tarkistamme asian.
🤣😂😭
Kalusi kuuluu pimppiini ja peräreikääni, hihihihi.
Jamina Jemina Aada
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla?
Juuri niin.Otst näköjään itsestään selvyytenä että olisit edelleen niin mielenkiintoinen,että jaksaisin nähdä sellaisen vaivan juuri minkään asian eteen!,Mietipä sitä!
Vierailija kirjoitti:
Varmasti on. Jokainen ihminen yhdistyy viiden ihmisen välityksellä. Eli jos tunnet yhden henkilön,hän tuntee yhden henkilön joka tuntee toisen ja sen tuntema henkilö tuntee vaikka minut.
Sinulla on kaikkien niiden yhteystiedot, jonka välityksellä yhdistyt johonkin ihmiseen?
Vierailija kirjoitti:
Ketä haet?👋
Mun vimppa kommentti pe.
Tää mun ainoa.
Moro! *hfiuuh*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä haet?👋
Mun vimppa kommentti pe.
Tää mun ainoa.
Moro! *hfiuuh*
Moikka!
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä keiden välityksellä yhdistyn vaikka Sanna Mariniin ja Petteri Orpoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä keiden välityksellä yhdistyn vaikka Sanna Mariniin ja Petteri Orpoon?
Ei sitä vielä tiedä.