Muutokset kehossa visuaalisuuden kannalta
Sairastuin vakavasti ja laihduin 30kg. Olen nainen ja vaihdevuosi-ikäinen. Reiteni sisäpuolet ja polviin saakka on venynyttä, rumaa roikkuvaa ihoa. Ei ole mahdollisuutta rahallisesti kirurgin veitsen alle. Fyysinen kuntoutuminen käy hitaasti toipuessa, muttei poista haluja.
Rakastan seksiä, olen valtavan seksuaalinen, squirttaan, avoin ja rietaskin. Nyt kuitenkin jäätävä häpeä kehosta. Uusi kumppani ollut tovin, nuorempi kuin minä ja itsellä kauhea kynnys seksin aikana antaa ottaa esim.takaapäin. Rumat venyneet nahat ovat mielessäni alati. Näky on varmasti ruma.
Kumppani ymmärtäväinen, mutta silti tuskailen asiaa, kuinka paljon miehen haluihin moinen asia vaikuttaa. Tyssääkö suhde kroppaani, vaikka muuten seksuaalisuutemme natsaa täysin.
En olisi ikinä uskonut, että keho voi muuttua näin radikaalisti. En ole ylipainoinen ollut muutenkaan, nyt liiankin hoikka, mutta kurvikas.
Onko naisen kehon muutos valtava turn-off miehille? Visuaalisuus on kuitenkin usein miehelle tärkeä asia seksissä?!
- roikkuu ryppyinä
Itselleni on.....muista en tiedä, mutta suostun seksiin vain itseäni visuaalisesti miellyttävien naisten kanssa.