Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksihullu nainen.

Vierailija
30.10.2025 |

Mitä pitäisi tehdä, kun naiseni on nykyään jostain syystä ihan hirveä seksihullu? Koko ajan pitäisi olla saamassa munaa pilluun ja kun en millään aina halua seksiä, niin nainen suuttuu? Jopa lasten ollessa hereillä nainen joskus on vaatimassa minulta seksiä, tosin ei silloin kun lapset ovat samassa huoneessa. Mutta ilmeisesti naisen mielestä olisi ihan ok tehdä pikapano vaikka makuuhuoneessa tai keittiössä kun lapset ovat olohuoneessa jne. Hän on koko ajan vinkumassa seksiä, jatkuvasti kiinni jalkovälissäni ja heti kun tulen töistä kotiin, niin pitäisi olla housut kintussa nussimassa häntä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä olen seksihullu kun yritän saada kerran viikossa seksiä. Kaksi kertaa olisi unelma saada, mutta olen luopunut siitä aikoja sitten. Kerran yleensä yritän, tulen torjutuksi ja sitten olen pari viikkoa yrittämättä. Hävettää ja tunnen huonommuutta. Parasta oli huomata että alkoi välttelemään illalla sänkyyn mennessä kaikkea läheisyyttä. Äkkiä pää tyynyyn ja joo niin väsy että nukahtaa heti. Tunnen itseni vialliseksi ja häpeän sitä että tekee mieli. 

Vierailija
42/48 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jos nymfomania on ihan todellista se voi olla ihan todellinen ongelma. Ei ku lääkäriin ja hormonituotanto kuriin, tai nuppitohtorille jos vika vain päässä (ei ala)

Ei naisen päivittäinen seksintarve ole mikään sairaus vaan ihan normaalia naisen seksuaalisuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahtavaan kun nainen on ns: seksihullu. Vaimoni on aina ollut kiihkeä ja halukas, meillä naidaan paljon. Hän vielä pukeutuu kotona provosoivasti esim: skottiruutuiseen lyheen hameeseen, valkoisiin polvisukkiin ja avonaiseen paitaan. Hän tietää mitä tekee ja saa minut kiimaan. Ihan normi on kerran päivässä, vapaapäivinä useasti. Lisäksi hän on orgasmiherkkä ja saa useita touhutessamme. Minä kyllä olen tyytyväinen pikku nymfooni ja ei ole valittamista. M 31.

Vierailija
44/48 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellasi on panomies. Viestittely, salapanojen muistelu ja niistä fanasiointi panomiehen kanssa pitää naisen kiimaisena. 

Vierailija
45/48 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni mielestä olen seksihullu kun yritän saada kerran viikossa seksiä. Kaksi kertaa olisi unelma saada, mutta olen luopunut siitä aikoja sitten. Kerran yleensä yritän, tulen torjutuksi ja sitten olen pari viikkoa yrittämättä. Hävettää ja tunnen huonommuutta. Parasta oli huomata että alkoi välttelemään illalla sänkyyn mennessä kaikkea läheisyyttä. Äkkiä pää tyynyyn ja joo niin väsy että nukahtaa heti. Tunnen itseni vialliseksi ja häpeän sitä että tekee mieli. 

Tiedät itsekin miten tuollaisen "miehen" kanssa kuuluu menetellä.

Ei muuta kuin ero vireille ja äijä luiskaan.

Vierailija
46/48 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahtavaan kun nainen on ns: seksihullu. Vaimoni on aina ollut kiihkeä ja halukas, meillä naidaan paljon. Hän vielä pukeutuu kotona provosoivasti esim: skottiruutuiseen lyheen hameeseen, valkoisiin polvisukkiin ja avonaiseen paitaan. Hän tietää mitä tekee ja saa minut kiimaan. Ihan normi on kerran päivässä, vapaapäivinä useasti. Lisäksi hän on orgasmiherkkä ja saa useita touhutessamme. Minä kyllä olen tyytyväinen pikku nymfooni ja ei ole valittamista. M 31.

Näin nainen pitää miehensä tyytyväisenä ja elämä soljuu ilman kireilyjä. Tajusin itsekkin jo parisuhteen alussa miehelle pitää antaa seksiä enemmän kun on vailla. Käsittääkseni pihtaamalla ja olemalla passiivinen ei saa nainen kun eron aikaan N 40.

Vierailija
47/48 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin nainen pitää miehensä tyytyväisenä ja elämä soljuu ilman kireilyjä. Tajusin itsekkin jo parisuhteen alussa miehelle pitää antaa seksiä enemmän kun on vailla. Käsittääkseni pihtaamalla ja olemalla passiivinen ei saa nainen kun eron aikaan N 40.

Miehet eivät niinkään.

Vierailija
48/48 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun erosin ilmeni että minulla on siemennesteen liikatuotantoa ja muijan pillu oli aina kipeä joten sijoitus vaikeuksien vuoksi aloin seukata useamman naisen kanssa jolloin jaoin taakan 

Eli kävin joka PV laskemassa siemennestettä eri naisten on kaloihin. Minä ja muna tykkäsimme.

Toki vklp sitten rauhoittelin tilannetta ja kairasin omaa tyttöystävää joka reikään.

Uusi viikko ja uudet liukkaat vitut ja perseet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme