Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeffrey Laffmanin Selviytyjät-retki sai peräpukaman takia nolon käänteen

Vierailija
30.10.2025 |

Jeffrey Lawman luuli, että hämähäkki tai hyttynen puri häntä viidakossa arkaan paikkaan, mutta totuus olikin toinen.

Hän kertoo, että noin yhdeksäntenä päivänä hän havahtui yöllä tunteeseen, että joku hämähäkki tai hyttynen tms on pistänyt mua perseeseen. Tämän takia Lawman desinfioi peräpäätään kuvauksissa seuraavat viisi päivää.

Oletettu purema aiheutti kipuja.

Nämä päivät tuntui ihan hirveiltä, kun piti koko kroppaa jännittää, hanuria mukaan lukien, pelipaikoille mentiin aina sellaisella pikkuveneellä, joka tietty hyppi aallokossa, Lawman kirjoittaa Instagram-tarinoissaan.

Sitten kun tuli päivä, jolloin heimot yhdistyi... Kipu oli aivan valtava, ja tunsin, kun veri valui välillä mun reittä pitkin.

Vasta tässä kohtaa Lawman sai avattua suunsa vaivasta ja kertoi asiasta kilpakumppani Laura Akiolalle. Akiola arvioi, että kyseessä ei suinkaan ole purema, vaan peräpukama. Hän myös kehotti Lawmania kertomaan asiasta sarjan lääkintähenkilöille.

Lawman teki työtä käskettyä.

Ja mun pahin pelko toteutui, koska totta kai se tilanne täytyy tarkistaa... Seisoskelin sitten siellä pylly pystyssä, kun pari medikkiä analysoi tilannetta. Ja nopeaa vastaus sieltä tuli, että joo sulla on suoli ulkona, ootko kokeillut saada sitä takaisin, hän kirjoittaa.

Lawman oli arvatenkin hämillään.

Kelasin vaan, että mä ennemmin lähden himaan kuin alan tunkemaan mun suolta takaisin sisään, hän kirjoittaa nauruemojien kera.

Hän kertoo saaneensa hoidoksi salvaa, ja tilannetta jäätiin seuraamaan. Tästä seurasi vain lisää nolostuttavia tilanteita.

Lawman kirjoittaa, että joka aamu ja joka ilta lääkintähenkilö tuli tarkastamaan tilanteen ja otti kuvan peräaukosta. Kuva lähti lääkintähenkilöiden Whatsapp-ryhmään, mihin Lawmanin arvion mukaan kuului yli kymmenen henkilöä.

En ole mun lyhyen 30 vuoden aikana kokenut mitään niin nöyryyttävää kuin nähdä, että mun äässistä lähtee Whatsapp-ryhmään kuva yli 10 henkilölle, Lawman taivastelee.

Hän kertoo, että peräpukama vaivasi noin kymmenen päivän ajan ja se parantui heti, kun hän oli tippunut pelistä.

Yhden asian Lawman oppi kantapään tai peräpään kautta.

Mutta taas tuli opittua, että turhaan sitä häpeää asioita. Olisi varmaan parantunut paremmin, kun en olisi viikon päiviä salaa desinfioinut omaa suoltani viidakossa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011593156.html

Voi ei. I feel you, bro. Nolostuttavampaa vaivaa ei olekaan kuin peräpukamat ja joku vieras (vieläpä monta) tuijottamassa ja kuvaamassa niitä. Ja levittelemässä kuvia muille kollegoille.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla