Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalan varaan heittäytyminen

Vierailija
30.10.2025 |

Olen uupunut lopullisesti, täysin. Raamatussa kehotetaan jättäytymään täysin armon ja jumalan varaan. Nyt ollaan lähellä sitä pistettä. Voinko siis vaan kirjaimellisesti antaa kaiken olla, koska en yksinkertaisesti enää jaksa? Luottaa siihen, että jumala tekee tilanteelle jotakin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt samaa. Silmukka alkaa kiristämään jo pahasti, eikä näkyvissä ole helpotusta, pahempaa vaan tulossa. Olen ihan loppu. Ei auta mitään, mitä teen. Niin jätän sitten vaan tekemättä. Syöksyn sinne pohjalle vaan nopeammin. En varsinaisesti usko Jumalaan, mutta johonkin uskon kuitenkin. Niin lopetan tämän räpistelyn ja annan jonkun jumalan hoitaa kaikki sotkut.

Vierailija
2/8 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ainakaan tähän aikaan vuodesta kokeilla. Häädön ja ulosoton jälkeen voi tulla pakkasessa vilu ja nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tehään kaikki niin. Miksi kukaan näkis vaivaa, kun Jumala hoitaa.

Vierailija
4/8 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla nälkä kun ootat jumalan leipää

Vierailija
5/8 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin heittäytyä Hänen varaan. Harjoittelin jo heittätymistä sängyn avulla. Olen aina samalla huudahtanut "Take me!", mutta ei siitä ole ollut vielä apua. Ajattelin kokeilla heittäytymistä Päivi Räsäsen jalkojen juureen, jos Jumala sitten vaikka viitsisi huomioida minut.

Vierailija
6/8 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että pimeinäkin hetkinä Hän yksin kannattelee sinua. 

Vierailija
7/8 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käytännössä heittäytyisit muiden ohjailtavaksi ja vietäväksi. Ei kannata.

Vierailija
8/8 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti usko varmaan auttaa. Mutta rahaa se ei tuo pöytään, rahasysteemi on nyt paholaisjohteinen. Mutta riittävä perustulo olisi järkevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä