!!!!MARRAS-05, uusi viikko uudet kujeet!!!!
Kommentit (24)
Voi mitkä ilmat pukkasi. Mies lähtee tänään koko viikonlopuksi Turun saaristoon kalastamaan kaverettensa kanssa ja taitaa olla pojilla kylmät ja märät oltavat. Tuulikin puhaltaa 21 m/s. Iiks. Olen ihan pannarissa koko viikonlopun, ettei vaan mitään satu. Toivottavasti tajuavat istua mökissä sisällä, jos ilma käy vallan hurjaksi.
Onnin isomummu tulee meille viikonlopuksi. Äitikin sanoi, että tulee yökylään kun kerran on koko talo tyhjänä. Mukavaa, mä olen sellainen jänishousu, että pelkään pimeällä olla ilman toista aikuista kotona. Onnin myötä on tullut näitä pelkoja. Hysterisoin itseäni ajatuksella, että joku tulisi tekemään jotain pahaa Onnille. Hullu nainen ;D
Minäkin kävin Aatun äippä lukemassa synnytyskertomuksesi ja mullekin tuli tippa linssiin. Ihanaa, että kaikki päättyi hyvin ja olette nyt kotona. Mahtavaa, että Aatu on ottanut pikkusiskonsa niin hienosti vastaan! Toivon samaa reaktiota Onnilta.
Gerda, harmillista ettei epiduraali toiminut sinulla. Toivotaan, että mahdollisella seuraavalla kerralla se toimisi. Se on laittajastakin kiinni monesti, että osuuko juuri oikeaan paikkaan. Teidän karhunpoika oli todellinen karhunpoika, kunnon jössikkä. Ei ole ihme, jos tikkejä tuli enemmän kuin laki sallii. Huh. Muistan kertoneesi pojan olleen suuri.
Pitäsikö meidän treffata sitten joku perjantai? Jos se päivä sopii kaikille? Näkisittekö mielummin aamupäivällä vai iltapäivällä? Aamupäivällä joskus ehkä 11 maissa tai iltapäivällä joskus 15 aikoihin? Niin ja missä treffattaisiin? Jos menisi lounaalle taaperoitten kanssa aamupäivällä tai iltapäivällä välipalalle? Meidän Onni on ainakin sen verran vilkas, että ainoa keino, miten voin hörpätä kupin kahvia ja jutella on se, että poika sidotaan syöttötuoliin :) Ainakin Jumbon Fazerilla on jonkin näköinen lastenpuoli ja useita syöttötuoleja. Tosin mulle käy kaikki paikat!
10kaks on oikea vaunuhullu! Nainen shoppailee vaunuja kuin viimeistä päivää :D Taitaa olla oikein harrastus? Tsemppiä viikonlopulle, tosin taidat jo olla siellä järjestöpäivillä.
Hienoa, että Jessen käsi on jo parempi! Voisi olla suhteellisen haastavaa yrittää pitää kipsiä eloisalla 1- vuotiaalla :) Miehellä oli taaperona katkennut jalka ja se oli ollut kipsissä nilkasta nivusiin. Hienosti oli painellut silti samalla vauhdilla kuin ennenkin ja ilman mitään keppejä. Oli voittanut monet nopeusjuoksussa silti. Onni on perinyt mieheltäni nämä elohopeageenit :) Harmi, jos ette pääse tapaamiseen, olisi tosi kiva nähdä teidätkin! Ymmärrän toki, että Tampereelta on matkaa. Jos hyppäisitte pendolinoon :D
Plussat:
+Viikonloppu edessä ja " vieraita" tulossa!
+ Koti siivottu :)
+ Alaselkään tuli joku ihmeen jumitus (en päässyt aamulla liikkumaan, kun vihloi niin lujaa persiistä nilkkaan saakka), mutta nyt se tuntuu helpottaneen.
Noema
Juuri siskoni kanssa syötiin wrappeja, Olli istui ihan rauhassa olkkarissa ja katsoi sen aikaa teletappeja, luksusta.
Noema, mulla sama tilanne, että pystyn kahvin juomaan jos poika syöttärissä ja syö myös itse samalla jotain! Mulle sopisi jumbossa tapaaminen vallan mainiosti, olen sellainen autolla ajaja, että osaan tietyt rietit ja ne on Jumbo, Itis ja molemmat Ikeat, sekä variston lastentarvike heh! Siihen sitten mun ajot pääkaupunkiseudulla jää.. Ja itse kannatan aamupäivä tapaamista, mutta yritän järjestää itseni paikalle on aika mikä tahansa.
Noema, inhoan myös yksin yötä olemista, tai vaan Ollin kanssa, yleensä menen vanhempien luokse, tai siskoni/pikkuveljeni on tullut yöksi, mutta jos mieheni jonain päivänä alkaa tehdä vuorotöitä, niin sitten on vaan opeteltava olemaan muksujen kanssa kaksin/kolmin.
Nyt laittamaan miehelle vielä ruokaa, kun kohta kotiutuu! Huomenna päästään mieheni kanssa elokuviin, kun mummu harjoittelee taas Ollin nukuttamista ja sunnuntaina täällä Porvoossa on suuri kirppis, sinne sitten!
Hyvät viikonloput kaikille!
ja taas pikapika silmäilin teidän juttuja, ja onhan sattunu ja tapahtunu, onneksi jessen käsi jo parempi.
Onnea myös aatun äipälle pikkutyttelistä.
me allekirjoitettiin eilen asuntopaerit ja päästään 6vk:n päästä vasta muuttamaan.
muuten meille ei kumemmpaa, kiirettä ja töitä, pitkiä päiviä tehen ku ei ole sijaisia ja sen kyllä huomaa, tällä viikollakin meni 3pv etten ku vilaukselta teemun näin niin johan oli eilen ku takiainen mun kimpussa, ei hetken rauhaa. onneksi ollaan nyt vkl kotona ja saadaan helliä toisiamme.
me oltas myöskin kiinnostuneita tulla teitä tapaamaan, jos vain aikatauluun sopii. viitsiskö joku laittaa mulle vaikka spostia sitten ku teidätte päivän ja ajan ku mie en yksinkertaisesti ehi tulla tänne juttuja lukemaan. tamatu@suomi24.fi
ja nyt kuuluukin heppuli olevan hereillä, joten mennään taas
Vain nopea piipahdus kun on Jessen iltatoimet kesken. Huomenna toivon mukaan ehdin töistä kirjoitella ja kommentoida enemmän, perjantait on yleensä rauhallisia päiviä. ;-)
Kiitos teille myötätunnosta Jessen käsihaaveria kohtaan, olette ihania! Kittyn diagnoosi oli muuten huomattavasti parempi kuin Mehiläisen lääkärin, siellä lääkäri oli vaan monttu auki kun ei näkynyt turvotusta eikä mustelmia ja kyseli Jesseltä " missä on pipi, missä on pipi" . Kyynärpää alkaa olla jo suht normaali, Jesse enää aavistuksen arastelee välillä mutta hyvin jo kättä käyttää ja pystyy myös nukkumaan kipeän käden päällä. Eilen oli jo tarhassa ja hienosti oli mennyt, hyväntuulinen poika oli ollut ja sai siitä erikseen kehujakin. Särkylääkkeitä ei ole enää eilisen aamun jälkeen tarvinnut antaa.
Meillä on ollut muuten tänään myös kiukuttelupäivä. Aamulla jo Jesse-uhmuri pisti kaikin voimin hanttiin kun piti ulkovaatteita pukea ja kiukkuuminen alkoi taas kun päästiin kotiin tarhasta. Huomiota tuntui kovasti hakevan vaikka sitä kyllä hakemattakin sai, oli tainnut olla tänään vähän ikävä hoidossa. Aamulla jäi pitkästä aikaa vähän itkien ja juoksi vielä ulko-ovelle mun peräänkin kädet ojossa. Oli kuulemma ollut aika surusilmä tänään, ei ollut itkenyt mutta ei ollut myöskään normaalin nauravainen. Kysyinkin Jesseltä iltapäivällä että oliko sulla äitiä ikävä tänään ja sain vastaukseksi totisia nyökkäyksiä. Kyllä sydämestä ottaa välillä tämä päiväkotitouhu.
Voi hitsit, mekin haluttais Jessen kanssa treffeille teidän kanssa, mutta ei taideta täältä Tampereelta saakka päästä. Eikös järkätä jotkut treffit tänne Tampereellekin? :-)
Nyt Jesseä ilmakylvettämään Titi-nallen tahtiin... :-)