Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En laittaisi ikinä lastani iltapäiväkerhoon

Vierailija
29.10.2025 |

Jos siellä on sellaista mitä olen nähnyt. 

60 alaluokkalaista kiljumassa. Jotain välipalaksi annetaan. Ja taas kiljutaan. Hoitajat 2-3 parikymppistä välivuotta viettävää. Yksi vanhempi henkilö välillä. Hön hakusi just tuonnkiljumusen takia pois. Tuo vapaa-aikaansa viettävä 60 tenavan joukkio on melkoinen. 

Mieluummin lapsi kotiin, ahistavaa olisi hänellekin. Paikka on säilö ei mitään kerhomaista, kerhossa on joku ohjelma ja suunnitelma. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin sun mies hoitaa kakaraa kotona, hyvät pointsit hänelle!

Vierailija
2/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Pdä sinä lapsi kotona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset laittaa ja toiset ei.    Niinse vaan menee. 🤣🤣🤣

Vierailija
4/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo. Eipä ole vaihtoehtoja, kun lapsi on sellainen ettei hän voi yksin kotona olla. 

Vierailija
5/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et laitan. En laittanut minäkään. Tein vuorotyötä ja välillä olin arkisin kotona, tai jos yövuorossa,olin silti kotona vaikka nukkumassa. Ja opetin ihan puukon käsittelyäkin jo päiväkoti ikäisestä, että osaa leikata leipää ja kurkkua,eikä hajota sormiaan.  Sitten kun opetti lisää taitoja,niin kiva oli herätä yövuoron jälkeen päivällä kun lapsi huutaa,et kahvi on valmista ja herätys!!

Vierailija
6/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin köyhiä mutta onneksi ei koskaan tarvinnut käydä missään laitoksissa hoidossa tai kerhoissa. Pyhäkoulu oli ainoo missä tartti olla tekemisissä isojen lapsijoukkojen kanssa. Kiitos vanhemmat.

Vierailija
7/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni kävi aamupäivä-iltapäiväkerhossa, ja siellä oli pätevä vetäjä ja useita työntekijöitä, ja paljon kerhoja ja ohjelmaa, jonne lapset pääsi pienissä ryhmissä. Viihtyi

Vierailija
8/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassoo. Eipä ole vaihtoehtoja, kun lapsi on sellainen ettei hän voi yksin kotona olla. 

Jassoo. Eiks vain että sitten se on pakko laittaa sinne  muiden mukaan.