En laittaisi ikinä lastani iltapäiväkerhoon
Jos siellä on sellaista mitä olen nähnyt.
60 alaluokkalaista kiljumassa. Jotain välipalaksi annetaan. Ja taas kiljutaan. Hoitajat 2-3 parikymppistä välivuotta viettävää. Yksi vanhempi henkilö välillä. Hön hakusi just tuonnkiljumusen takia pois. Tuo vapaa-aikaansa viettävä 60 tenavan joukkio on melkoinen.
Mieluummin lapsi kotiin, ahistavaa olisi hänellekin. Paikka on säilö ei mitään kerhomaista, kerhossa on joku ohjelma ja suunnitelma.
Kommentit (8)
Toiset laittaa ja toiset ei. Niinse vaan menee. 🤣🤣🤣
Jassoo. Eipä ole vaihtoehtoja, kun lapsi on sellainen ettei hän voi yksin kotona olla.
Sitten et laitan. En laittanut minäkään. Tein vuorotyötä ja välillä olin arkisin kotona, tai jos yövuorossa,olin silti kotona vaikka nukkumassa. Ja opetin ihan puukon käsittelyäkin jo päiväkoti ikäisestä, että osaa leikata leipää ja kurkkua,eikä hajota sormiaan. Sitten kun opetti lisää taitoja,niin kiva oli herätä yövuoron jälkeen päivällä kun lapsi huutaa,et kahvi on valmista ja herätys!!
Me oltiin köyhiä mutta onneksi ei koskaan tarvinnut käydä missään laitoksissa hoidossa tai kerhoissa. Pyhäkoulu oli ainoo missä tartti olla tekemisissä isojen lapsijoukkojen kanssa. Kiitos vanhemmat.
Mun lapseni kävi aamupäivä-iltapäiväkerhossa, ja siellä oli pätevä vetäjä ja useita työntekijöitä, ja paljon kerhoja ja ohjelmaa, jonne lapset pääsi pienissä ryhmissä. Viihtyi
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. Eipä ole vaihtoehtoja, kun lapsi on sellainen ettei hän voi yksin kotona olla.
Jassoo. Eiks vain että sitten se on pakko laittaa sinne muiden mukaan.
Ai niin sun mies hoitaa kakaraa kotona, hyvät pointsit hänelle!