Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katselen Espanjan telkkaria ja siellä on alkamassa joku juhlatilaisuus (kunkkupari vieraana). Miten noi kaikki onkin niin tyylikkäitä?

Vierailija
29.10.2025 |

Joku muistotilaisuus, niin ei ole mikään pröystäilyjuhla. Naiset nättejä, miehet komeita ja kaikilla vaatteet just sopivan tyylikkäitä.  Ei yhtään liikaa eikä yhtään liian vähän.

Jotkut vaan osaa 👍

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stylistit ja rahaa tyylikkäisiin luomuksiin.

Vierailija
2/4 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on Linnanjuhlat ja näet telkkarista suomalaista tyylikkyyttä. Miesten vaatteista en näissä juhlissa sano mitään, mutta naisten vaatteet ovat 99% tyylittömiä ja rumia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjalaiset osaa pukeutua kivasti ja tilanteen mukaan. Arkena ollaan arkisia, mutta ravintolaan mennään viiimosen päälle hienoina.

4/4 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valencian tuhoisista tulvista on kulunut vuosi, ja nyt pidetään muistotilaisuus. Kyllä meillä Suomessakin laittauduttaisiin, jos olisi vastaava tilanne.