Mitä mieltä olet setämiehistä?
Äysyttääkö ne? Onko joku setämies joskus häirinnyt sinua irl tai somessa?
Mä oon saanut olla rauhassa, mutta tuntuu aika ikävältä kun monet naiset on saaneet ikäviä kokemuksia 😕 Ilmiönä setämies on aika vanha, mutta tuntuu että vasta somen myötä tätä sanaa on alettu käyttämään yleisemmin.
Kommentit (49)
Setämiehet ovat minulle näkymättömiä.
Setämiehet parhaita ainaski pikkujouluissa... not
Setämiehiäkin on erilaisia, osa on sellaisia huolettomia huuliveikkoja pilke silmäkulmassa, nämä on mukavia ja saatan jopa vähän lähteä leikkiin mukaan, jos tutumpi tapaus. Sitten on niitä limaisia pillunkourijia ja muuten asiattomia, nämä on perseestä, ei kiinnosta kuluttaa aikaa tällaisiin.
Asiantuntijan mielestä setämiehet on kivoja.
-setämies
Kaikki valkoiset miehet ovat vastenmielisiä poislukien saateenkaari ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Setämies tulee perinteisesti tietynlaisesta käyttäytymisestä mutta nykyään tuntuu, että setämiehyyteen riittää pelkästään se, että on mies ja yli 30-vuotias.
Eikun setämies on isän veli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet on yksi Youtuben parhaista kanavista
Onneksi niiden sisältö on vaan normaaleita puuhailuita ja hassuja juttuja. Setämies-sana on saanut negatiivista merkitystä miehiltä, jotka häiriköivät naisia.
Setämies on saanut negatiivista merkitystä miehiä pelkääviltä naikkosilta ja lespiaaneilta.
Ovatko vanhapoika ja peräkammarin poika myös setämiehiä yli viisikymppisinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen taas poikamainen setämies.
Et ole. Olet tylsempi kuin kuollut mäyrä.
N
Miksi pelkäät miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijan mielestä setämiehet on kivoja.
-setämies
Vahvistan tämän.
- toinen setämies
Vierailija kirjoitti:
Isän veli on setä.
Minä olin siis setämies jo 17 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Setämies tulee perinteisesti tietynlaisesta käyttäytymisestä mutta nykyään tuntuu, että setämiehyyteen riittää pelkästään se, että on mies ja yli 30-vuotias.
Minun kirjoissa pitää olla yli 50v ja vähintään kerran päässyt harrastamaan seksiä alle 20v tytön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin kärsimään 50 ikävuoteen asti, mutta siihen loppui. Kiitos tämän meidän tytöttelykulttuurin joutui kärsimään näinkin pitkään. Olisin mielelläni ottanut samaa kohtelua kuin nyt jo 20-30 vuotta sitten. Että suhtauduttaisiin kunnioituksella tai välinpitämättömästi, muttei kohdeltaisiin kuin potentiaalista seksikumppania.
Missä iässä mies voi julistaa olevansa setämies?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen taas poikamainen setämies.
Niinhän me kaikki. M51
Vierailija kirjoitti:
Setämiehiäkin on erilaisia, osa on sellaisia huolettomia huuliveikkoja pilke silmäkulmassa, nämä on mukavia ja saatan jopa vähän lähteä leikkiin mukaan, jos tutumpi tapaus. Sitten on niitä limaisia pillunkourijia ja muuten asiattomia, nämä on perseestä, ei kiinnosta kuluttaa aikaa tällaisiin.
Nuo huolettomat huuliveikot ovat oikeasti kaikkein pahimpia. Osaavat peittää pervoutensa vitsailun taakse ja sinä luulet heidän olevan pilke silmäkulmassa. Runkkaamassa ovat sinua miettien, kun selkäsi käännät!
Nehän on kuumaa kamaa. Onko termi sugardaddy tuttu? Moni juhlii "tyttöpaikoissa" noiden setien rahoilla pikku salaisuuden kanssa. Hih
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isän veli on setä.
Minä olin siis setämies jo 17 vuotiaana.
Tietysti. Oli munkin sisko täti-ihminen jo 12-vuotiaana.
itse ahdistelen vain omaa täysi ikäistä tytärtä.