Mitä mieltä olet setämiehistä?
Äysyttääkö ne? Onko joku setämies joskus häirinnyt sinua irl tai somessa?
Mä oon saanut olla rauhassa, mutta tuntuu aika ikävältä kun monet naiset on saaneet ikäviä kokemuksia 😕 Ilmiönä setämies on aika vanha, mutta tuntuu että vasta somen myötä tätä sanaa on alettu käyttämään yleisemmin.
Kommentit (21)
Setämiehet on yksi Youtuben parhaista kanavista
Onko mitään seksikkäämpää kuin aito setämies?
Jouduin kärsimään 50 ikävuoteen asti, mutta siihen loppui. Kiitos tämän meidän tytöttelykulttuurin joutui kärsimään näinkin pitkään. Olisin mielelläni ottanut samaa kohtelua kuin nyt jo 20-30 vuotta sitten. Että suhtauduttaisiin kunnioituksella tai välinpitämättömästi, muttei kohdeltaisiin kuin potentiaalista seksikumppania.
Mika on fiksuin, Henri on kitisijä ja Antti juoppo
Löysin YouTubesta kanavan Setämiehet. Miehille suunnattu varmaan. Oli ufo-jakso.
Jos tädillä olisi munat niin olisiko hän silloin setä(mies)?
Mulla on nyt 4 käytössä :b
Typyx15
Setämies tulee perinteisesti tietynlaisesta käyttäytymisestä mutta nykyään tuntuu, että setämiehyyteen riittää pelkästään se, että on mies ja yli 30-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet on yksi Youtuben parhaista kanavista
Onneksi niiden sisältö on vaan normaaleita puuhailuita ja hassuja juttuja. Setämies-sana on saanut negatiivista merkitystä miehiltä, jotka häiriköivät naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin kärsimään 50 ikävuoteen asti, mutta siihen loppui. Kiitos tämän meidän tytöttelykulttuurin joutui kärsimään näinkin pitkään. Olisin mielelläni ottanut samaa kohtelua kuin nyt jo 20-30 vuotta sitten. Että suhtauduttaisiin kunnioituksella tai välinpitämättömästi, muttei kohdeltaisiin kuin potentiaalista seksikumppania.
Tämäpä. Että työelämässä naisen arvo nähtäisiin siinä, kuinka hyvin hän tekee työnsä. Ja pystytään kohtelemaan kunnioittavasti.
Flirttiä voidaan harrastaa omalla vapaa-ajalla, sellaisissa ympyröissä, joissa ihmiset muutenkin hakevat seuraa.
Minä olen taas poikamainen setämies.
Tykkään setämiehistä, ovat kohteliaita ja huomaavaisia ja ostavat minulle aina kaikkea kivaa ja vievät mukaviin paikkoihin syömään tai jopa matkalle kerran.
Iloisin terveisin, nätti Minna 21v.
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään seksikkäämpää kuin aito setämies?
Kaikki. Jopa kuollut mäyrä.
Vierailija kirjoitti:
Setämies tulee perinteisesti tietynlaisesta käyttäytymisestä mutta nykyään tuntuu, että setämiehyyteen riittää pelkästään se, että on mies ja yli 30-vuotias.
Kun on tyhmä ja vanhoillinen, jo 10-vuotias on setä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen taas poikamainen setämies.
Et ole. Olet tylsempi kuin kuollut mäyrä.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä. Että työelämässä naisen arvo nähtäisiin siinä, kuinka hyvin hän tekee työnsä. Ja pystytään kohtelemaan kunnioittavasti.
Flirttiä voidaan harrastaa omalla vapaa-ajalla, sellaisissa ympyröissä, joissa ihmiset muutenkin hakevat seuraa.
Eiköhän se tasa-arvo toteudukin. Kun ei olla tyytyväisiä työhön, niin sitten kritiikin kohde vetää naiskortin esiin.
Parikymppisenä setämiesten ahdistelu oli traumatisoivaa. Lähes elämän pilaavaa.
Ahdistelevilla setämiehillä ei ole omia tyttäriä. Miehistä, joilla on tyttäriä, ei yleensä tule nuorten naisten ahdistelijoita. Poikkeus varmasti vahvistaa säännön.
Isän veli on setä.