Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaiden lapset ovat ne todelliset loiset. Tästä näkee taas.

Vierailija
29.10.2025 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1277accb-77ee-4b74-a86a-e7a7722a0…

Ostetaan asunnot, annetaan kokemattomalle 3000 tonnin palkat. Vieläkö joku kehtaa haukkua tavallisia ja köyhiä ihmisiä laiskottelusta??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/15 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo. Ja kun avustettava on oma äiti niin eihän poika välttämättä jaksa avustaa jossei huvita nousta sängystä tai on hyvä peli kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000 tonnin? Nyt on komea palkka!

Vierailija
4/15 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asui mamin asunnossa, ja mami osti sittemmin oman kämpänkin pojulleen. 

Haastateltu emeritusprofessori on artikkelissa sitä mieltä, että tämä oman mukulan palkkaaminen on nepotismia ja eräänlainen korruption muoto. Sitäpä juuri.

Eikä näytä hävettävän yhtään, paitsi ettei nuo venkulat ole koskaan "tavoitettavissa vastaamaan", kun lehdistö soittelee.

Vierailija
5/15 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikas rahastava eliitti on kaikkein pahin - köyhdyttää ja tuhoaa muut - ja kapina eliittiä vastaan pitäisi alkaa heti, sekä kotimaassa että globaalisti

Vierailija
6/15 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva Juuso on omasta mielestään hyvä, jos ei erinomainen, ministeri. Pulinat pois.

Vierailija
7/15 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa perusduunareissakin mennään peruskoulusta suoraan isukin raksafirmaan

Vierailija
8/15 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rikas rahastava eliitti on kaikkein pahin - köyhdyttää ja tuhoaa muut - ja kapina eliittiä vastaan pitäisi alkaa heti, sekä kotimaassa että globaalisti

Mulla ei ainakaan olisi rikasta eliittiä vastaan mitään, ei edes kateutta, JOS köyhille suotaisiin edes siedettävät olot ja jostain niitä TÖITÄ sellaisella palkalla millä tulee toimeen ilman tukiviidakkoa. Ja nuo paskapuheet ja tyhjät lupaukset voisi lopettaa ja sanoa suoraan, että haluan vain omaa hyvää mulle ja mun perheelle, ja rikastua, ja piste.

Vierailija
9/15 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallinaama

Vierailija
10/15 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään 1,5 vuoden kuluttua Juuso tippuu hillotolpan päältä.  Siinäpä elättäköön poikaansa.

Juusoa ei kukaan täyspäinen enää äänestä niin kuin ei persuja ylipäätänsä seuraavissa eduskuntavaaleissa.

Juuso on syntynyt 1960 eikä sitä kukaan huoli mihinkään.  Pääse ajelemaan  eläkeläisenä miljoonan euron mökkitietä Lapissa, jossa Juuso on lähinnä kirosana.

Vierailija
11/15 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuston poika meni siis ensimmäiseen työpaikkaansa 24 vuotiaana😂 Minä olin mansikkapellolla 12 vuotiaana, yläasteella puhelinmyyjänä, lukiossa pikaruokapaikoissa ja tavaramyymälöissä, vaatekaupassa, lastenhoitajana jne. tuohon ikään mennessä. 

Vierailija
12/15 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se raksafirman perustaja maksaa veroja ja pyörittää itse sitä firmaa, ja siellä tehdään oikeasti töitä. Ei siis viedä keneltäkään ulkopuoliselta nepotismilla  mitään, vaan yritetään perheenä. Näin tämä Suomi Finland pysyy pystyssä. 

Ja jokainen voi perustaa sen firman.

Vierailija
13/15 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä hommissa on vaan oikeasti osattavakin jotain,veikkaampa että tällä pojalla ei pahemmin mitään osaamista ole kun ei mitään töitäkään ole ennen tuota pestiä tehnyt.

Vierailija
14/15 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuston poika meni siis ensimmäiseen työpaikkaansa 24 vuotiaana😂 Minä olin mansikkapellolla 12 vuotiaana, yläasteella puhelinmyyjänä, lukiossa pikaruokapaikoissa ja tavaramyymälöissä, vaatekaupassa, lastenhoitajana jne. tuohon ikään mennessä.

No tuo on varmaan joku erityisherkkä uniikki hissukka, jota on imetetty kouluikään saakka ja mama Juuso ei katkaise napanuoraa koskaan.

Mielenkiintoista katsoa, kun sen pesti avustajana joskus loppuu, millaisilta Hyvä veli -verkostoilta tulee tarjouksia. Jospa joku on vaikka Juusolle palveluksen velkaa jostain kierosta suhmuroinnista.

Vierailija
15/15 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä työtä teet tällä hetkellä? Opiskelitko lukiossa ja yliopistossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä