Mistä parhaat "halvat" alusvaatteet?
Moi! Tarvittaisiin tietoa mistä "peruskaupasta" hankkia "halpoja" alusvaatteita? Brasilian mallia ja stringejä hakusessa?
Ennen oon ostanu vaan prismasta mut haluttaisiin kokeilla jotain uutta, vinkkejä?
Kommentit (25)
Juu lindexillä hyvä laatu ja sopusuhtaset hinnat,
Olen vaihtanut Sloggin Lindexiin jo ajat sitten.
Minkä hintasia siellä? Onko laatu kestävä?
H&M. Halpakaupoista selvästi paras hintalaatusuhde.
Omien kokemukseni perusteella KappAhl. Ostan tuolta alushousuja, joita saa jatkuvalla osta 3, maksa 2-tarjouksella. KappAhlissa on saatavilla isoa kokoa olevia alusvaatteita paljon Lindexiä paremmin. Olen tosiaan tällainen lihava isoa kokoa tarvitseva av-mamma. Laihduttaminen on vaikeaa ja toki tietoinen lihavuudestani ilman, että siitä tarvitsee erikseen mainita.
Vierailija kirjoitti:
Omien kokemukseni perusteella KappAhl. Ostan tuolta alushousuja, joita saa jatkuvalla osta 3, maksa 2-tarjouksella. KappAhlissa on saatavilla isoa kokoa olevia alusvaatteita paljon Lindexiä paremmin. Olen tosiaan tällainen lihava isoa kokoa tarvitseva av-mamma. Laihduttaminen on vaikeaa ja toki tietoinen lihavuudestani ilman, että siitä tarvitsee erikseen mainita.
Mitä yleensä siellä maksaa?
Lindexin petyin just. Ostin mukavantuntuista materiaalia olevia 3 kahden hinnalla. Ensimmäinen vika takana oleva pesulappu oli tolkuttoman kutittava. Leikkasin irti, se nysö kutitti edelleen.
vika 2: joudut valuvat ja rullautuivat takaa. Todella ikävän tuntuista, kuin alkkarit putoaisi, vaikka on onneksi pitkät housut myös.
Se materiaali on kuitenkin mukavan pehmeää. Mutta taitavat silti jäädä lähinnä kaappiin valumisen takia.
Vierailija kirjoitti:
H&M. Halpakaupoista selvästi paras hintalaatusuhde.
Tämä. Ostin Kardashianin SKIMS-kopiot alkkarit ja hyvin ovat pitäneet kuosinsa ja muotonsa pesusta toiseen. Kolmen setti maksoi alle kympin.
Ostan Tokmannilta tai Citymarketista silloin kun ovat alennuksessa. Omaan budjettiini sopivat rintaliivit maksavat alle kympin ja alushousut alle kolme euroa.
Lindexistä olen ostanut stringejä t:arto
Temusta on paras hankkia. Upea valikoima ja edullisia ovat
Vierailija kirjoitti:
Temusta on paras hankkia. Upea valikoima ja edullisia ovat
On kyllä upeaa kun toosa tulehtuu myrkyllisten kemikaalien takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinta tietysti vaihtelee tuotteesta riippuen. Olen itse ostanut lähinnä mukavaa materiaalia olevia 3 kappaleen pakkauksessa myytäviä alushousuja, joiden hinta on noin 20 euroa. Noitakin saa tuolla osta 3, maksa 2- tarjouksella eli 40 eurolla saa 9 alushousut, siis käytännössä 9 alushousut 6 alushousujen hinnalla. Pari kertaa on ollut tarvetta tehdä tuollainen hankinta. En nyt valitettavasti tosiaan tarkemmin noista yksittäin myytävien hinnoista tiedä kun en ole niitä ostanut, enkä juuri katsellutkaan. Jos kaupan tuotteet kiinnostavat niin kannattaa katsoa ihan kaupan nettisivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinta tietysti vaihtelee tuotteesta riippuen. Olen itse ostanut lähinnä mukavaa materiaalia olevia 3 kappaleen pakkauksessa myytäviä alushousuja, joiden hinta on noin 20 euroa. Noitakin saa tuolla osta 3, maksa 2- tarjouksella eli 40 eurolla saa 9 alushousut, siis käytännössä 9 alushousut 6 alushousujen hinnalla. Pari kertaa on ollut tarvetta tehdä tuollainen hankinta. En nyt valitettava
Kiitos!
Lindex!!!!