Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä parhaat "halvat" alusvaatteet?

Vierailija
28.10.2025 |

Moi! Tarvittaisiin tietoa mistä "peruskaupasta" hankkia "halpoja" alusvaatteita? Brasilian mallia ja stringejä hakusessa?

Ennen oon ostanu vaan prismasta mut haluttaisiin kokeilla jotain uutta, vinkkejä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex!!!! 

Vierailija
2/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu lindexillä hyvä laatu ja sopusuhtaset hinnat,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Change

Vierailija
4/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut Sloggin Lindexiin jo ajat sitten. 

Vierailija
5/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubus.

Vierailija
7/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintasia siellä? Onko laatu kestävä?

Vierailija
8/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M. Halpakaupoista selvästi paras hintalaatusuhde.

Vierailija
9/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemukseni perusteella KappAhl. Ostan tuolta alushousuja, joita saa jatkuvalla osta 3, maksa 2-tarjouksella. KappAhlissa on saatavilla isoa kokoa olevia alusvaatteita paljon Lindexiä paremmin. Olen tosiaan tällainen lihava isoa kokoa tarvitseva av-mamma. Laihduttaminen on vaikeaa ja toki tietoinen lihavuudestani ilman, että siitä tarvitsee erikseen mainita.

Vierailija
10/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien kokemukseni perusteella KappAhl. Ostan tuolta alushousuja, joita saa jatkuvalla osta 3, maksa 2-tarjouksella. KappAhlissa on saatavilla isoa kokoa olevia alusvaatteita paljon Lindexiä paremmin. Olen tosiaan tällainen lihava isoa kokoa tarvitseva av-mamma. Laihduttaminen on vaikeaa ja toki tietoinen lihavuudestani ilman, että siitä tarvitsee erikseen mainita.

Mitä yleensä siellä maksaa?

Vierailija
11/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HM eli henkkamaukka

Vierailija
12/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex

Vierailija
13/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin petyin just. Ostin mukavantuntuista materiaalia olevia 3 kahden hinnalla. Ensimmäinen vika takana oleva pesulappu oli tolkuttoman kutittava. Leikkasin irti, se nysö kutitti edelleen. 

vika 2: joudut valuvat ja rullautuivat takaa. Todella ikävän tuntuista, kuin alkkarit putoaisi, vaikka on onneksi pitkät housut myös. 

Se materiaali on kuitenkin mukavan pehmeää. Mutta taitavat silti jäädä lähinnä kaappiin valumisen takia. 

Vierailija
14/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H&M. Halpakaupoista selvästi paras hintalaatusuhde.

Tämä. Ostin Kardashianin SKIMS-kopiot alkkarit ja hyvin ovat pitäneet kuosinsa ja muotonsa pesusta toiseen. Kolmen setti maksoi alle kympin.

Vierailija
15/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Tokmannilta tai Citymarketista silloin kun ovat alennuksessa. Omaan budjettiini sopivat rintaliivit maksavat alle kympin ja alushousut alle kolme euroa. 

Vierailija
16/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexistä olen ostanut stringejä t:arto

Vierailija
17/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta on paras hankkia. Upea valikoima ja edullisia ovat

Vierailija
18/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temusta on paras hankkia. Upea valikoima ja edullisia ovat

On kyllä upeaa kun toosa tulehtuu myrkyllisten kemikaalien takia

Vierailija
19/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinta tietysti vaihtelee tuotteesta riippuen. Olen itse ostanut lähinnä mukavaa materiaalia olevia 3 kappaleen pakkauksessa myytäviä alushousuja, joiden hinta on noin 20 euroa. Noitakin saa tuolla osta 3, maksa 2- tarjouksella eli 40 eurolla saa 9 alushousut, siis käytännössä 9 alushousut 6 alushousujen hinnalla. Pari kertaa on ollut tarvetta tehdä tuollainen hankinta. En nyt valitettavasti tosiaan tarkemmin noista yksittäin myytävien hinnoista tiedä kun en ole niitä ostanut, enkä juuri katsellutkaan. Jos kaupan tuotteet kiinnostavat niin kannattaa katsoa ihan kaupan nettisivuilta. 

Vierailija
20/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinta tietysti vaihtelee tuotteesta riippuen. Olen itse ostanut lähinnä mukavaa materiaalia olevia 3 kappaleen pakkauksessa myytäviä alushousuja, joiden hinta on noin 20 euroa. Noitakin saa tuolla osta 3, maksa 2- tarjouksella eli 40 eurolla saa 9 alushousut, siis käytännössä 9 alushousut 6 alushousujen hinnalla. Pari kertaa on ollut tarvetta tehdä tuollainen hankinta. En nyt valitettava

Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi