Heteronainen, onko sinulla lesbo-ystäviä?
Heteronainen, onko sinulla lesbo-ystäviä joiden kanssa käyt vaikka baareissa tai risteilyllä?
Haen tässä sitä että jos heteroiden kesken ei yleensä katsota sopivaksi että eri sukupuolta olevat viettävät aikaa yhdessä niin mitenkäs lesbon kanssa?
Kommentit (34)
Jotkut hetero naiset kuvittelee että kaikki lesbot on jotain ahdistelijoita.. salaa saattaa haveillakkin ja siksi niin kärkkäitä 😏 no mutta ei se niin mene että jos tykkää naisista niin tykkää kaikista naisista! Ettehän hetskut tekään kuolaa joka ukon perään! Kaverit ja ystävät on eri juttu kuin kiinnostuksen kohteet.
Ystäväni ylikontrolloiva mies kielsi yhteydenpitomme, koska uskoi, että lesbona pystyn koska tahansa käännyttämään ystäväni. He erosivat sittemmin ja yhä vaan edelleen ystäväni on ihan täyshetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaveripariskuntana naispari.
He haluavat usein saunoa kanssani, ihmettelen sitä kovin.
Kumpainenkin haluaa pestä selkäni saunassa.
-Leila 55w
Jonakin aamuna saatat herätä heidän välistään
Toisen kieli pyörittelee jäykistyneitä nännejäsi ja toinen käyttelee satisfyeriä alapäässäsi...
Ei huono
Oispa joku söpö lesbokaveri. Voitas jakaa hotellihuone ja saunoa yhdessä ja paljon muutakin. Olisi aika kutkuttavaa.
Mistä saisin sellaisen?
Haaveilen naisystävästä jonka kanssa tilanne joskus yllättäen etenisi hellästi, herkästi ja sensuellisti lopulta päätyyyn asti.
Olisimme kuitenkin enimmäkseen heteroita ja pitäisimme nykyiset parisuhteemme. Täytyy minun saada miestä ja rakasta miestäni erityisesti. En voi luopua enkä aio.
Ihana ajatus ja haave ollut jo todella kauan. Tuskin toteutuu. Lesboystäväkin kävisi mutta eniten haluaisin kaltaiseni hyvässä heterosuhteessa olevan kokemattoman uteliaan bi:n, joka ei ala vaatimaan enempää.
Vierailija kirjoitti:
Oispa joku söpö lesbokaveri. Voitas jakaa hotellihuone ja saunoa yhdessä ja paljon muutakin. Olisi aika kutkuttavaa.
Mistä saisin sellaisen?
Kyllähän meitä riittää 😘
Vierailija kirjoitti:
On
Saunotteko yhdessä?
Kaveri voi olla, olipa hän sitten lesbo vai homo,ei siinä ole seksuaalisuuden kanssa mitään tekemistä M59v.
Näen usein homoeroottisia unia ja herätessäni mietin, kuka minua otti yöllä.
-Jonne 18w
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaveripariskuntana naispari.
He haluavat usein saunoa kanssani, ihmettelen sitä kovin.
Kumpainenkin haluaa pestä selkäni saunassa.
-Leila 55w
voi Lasse, älä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen naisystävästä jonka kanssa tilanne joskus yllättäen etenisi hellästi, herkästi ja sensuellisti lopulta päätyyyn asti.
Olisimme kuitenkin enimmäkseen heteroita ja pitäisimme nykyiset parisuhteemme. Täytyy minun saada miestä ja rakasta miestäni erityisesti. En voi luopua enkä aio.
Ihana ajatus ja haave ollut jo todella kauan. Tuskin toteutuu. Lesboystäväkin kävisi mutta eniten haluaisin kaltaiseni hyvässä heterosuhteessa olevan kokemattoman uteliaan bi:n, joka ei ala vaatimaan enempää.
Laita sähköpostiosoite, niin tutustutaan?
Tulen nyt tänne lesbona huutelemaan väliin, että minulla ainakin on suurin osa ystävistä heteroita. No yllätys, kun suurin osa ihmisistä on heteroita! Ja kyllä me useampien kanssa voidaan hyvin saunoa yhdessä, käydä reissuilla, nukkua samassa teltassa ja sängyssäkin. Ei siinä ole mitään sen kummempaa ja kaikki osapuolet sen tietää. Ihmettelen miksi ei voisi. Jos kumppanini vaikka olisi sitä mieltä ettei se ole soveliasta, niin sitten en toki nukkuisi. Mutta ei meillä turhaa mustasukkaisuutta ole ollut. Ystävät voi olla läheisiä, ilman mitään seksuaalista.
NN