Kaisa Juuso palkkasi oman poikansa edustaja-avustajakseen
Rahaa perheelle, niin kauan kuin mahdollista. Eikä ole ensimmäinen persu tällä kaudella, joka on näin toiminut.
Kommentit (32)
Miltähän tuntuu äidistä ja pojasta liikkua kotipuoless?...Äänestäjänsä ja koko muu ihmissa voi olla aika vihaisia..🤔🤔🤔🤔🤔
Täh, onko se jauhopää mennyt jatkamaan geenejään
Miksei voisi omaa poikaa palkata itselleen? Eri juttu olisi hoitaa oma poika jonnekin ihan eri työhön muiden hakijoiden ohi. Vähän kuten Stubb teki.
Helpompaa työskennellä yhdessä kun tuntee valmiiksi.
Tähän on tultu. Äänestyksen tulos.
En minä ottaisi omaa poikaa töihin tänne. Toivoisin että hän löytäisi oman paikkansa itse. Ja niin on löytänytkin.
Olin joskus mun faijan kanssa samassa työpaikassa. Hoitoala. Hirveetä tappelua sen kanssa kaikki vuorot. Ei auttanut että tunsi, pahensi tilannetta.
Ei taida tulla uudelleen valituksi ensi vaaleissa. Joku roti sentään!
Ton takia en ole töissä ja en mene töihin. Olen lakossa. Tehköön ne joilla on suhteita ja hyvät työpaikat. Olen jalo ja annan muiden tehdä hommat kun ahnneita ovat.
Voivat sitten ajella yhdessä kunnostettua mökkitietään äänestäjiä haukkuen.
Vierailija kirjoitti:
Miltähän tuntuu äidistä ja pojasta liikkua kotipuoless?...Äänestäjänsä ja koko muu ihmissa voi olla aika vihaisia..🤔🤔🤔🤔🤔
Juuri luin eräästä kotipuolensa miehestä, joka hyväksyy tuon. Ei hyväksy kaikkea sairaala ym.
Entäs jos puoliso/lapsi/vanhempi olisi pätevä?
Eveliina Heinäluomasta tulisi ministeri ja palkkaisi Eero Heinäluoman avustajakseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida tulla uudelleen valituksi ensi vaaleissa. Joku roti sentään!
Voi, kyllä ihmiset unohtaa. Varmaan saa taas ääniä.
Toisaalta, onko yhtään parempi, että palkkaa sen opintokaverin? Koko avustajajärjestelmähän on "kaverille kanssa" hommaa..