Naimisissa oleva mies soittelee ja viestittelee
Olemme vanhoja työkavereita monien vuosien ajalta ja olemme olleet vuosia kavereita. Hän soittelee välillä ja vaihdamme kuulumisia. Minun puoleltani tämä on 100% kaveruutta.
Mutta nyt hän kysyi voisiko tulla luokseni kylään. Tiedän että hän joskus oli ihastunut minuun mutta totta kai torjuin ukkomiehen.
Mikä tuollaisia miehiä vaivaa? Pitää saada kaikki. Avioliitto rahan ja lasten takia ja sitten salarakas, jolta halutaan jotain mitä vaimo ei anna. Yök!!
Meni maku koko ihmiseen ja oken erittäin pettynyt, että hänellä olikin vain yksi asia mielessä :(
Kommentit (32)
Mies uskoo että jonain päivänä lykästää eli pikkupöksyt tippuu, ja sinä ilmeisesti pidät tästä huomiosta vaikka teeskentelet että et tajua tätä kuviota (sama pätee ketjun aiempaan kommentoijaan, naiiviin naiseen joka ihmettelee miksei mies olisi ihan kaverilinjalla 🙄). Kamoon, mies on nyt sohaissut hepillä jäätä ja odottaa ap:n olevan juonessa mukana. Siis kuinka tyhmiä olette?! Ja joo, olen nainen itsekin, edelleen.
Tuttu ilmiö. Vietin lähes koko työurani muiden ihmisten työpaikoilla, joten minulla oli paljon työkavereita, joista muutamasta tuli oikeakin kaveri. Ihan oma lukunsa kuitenkin olivat nuo ukkomiehet, jotka alkoivat soitella sen jälkeen, kun kuukausien tai vuosien mittainen urakkani heidän työpaikallaan oli ohi.
Yksi mukava ukkomies soitteli kahdesti vuodessa yli vuosikymmenen, eikä koskaan vihjaillut mitään. Kun kerran satuin olemaan lainamökillä, hän innostui kovasti ja halusi "ohikulkumatkalla" tulla käymään ja saunomaan. Minua alkoi epäilyttää ja sanoin, että kahvit keitän, mutta mitään sen läheisempää ei olisi tarjolla. En enää muista, miten puhelu päättyi, mutta käymään hän ei ollut sittenkään tulossa, eikä muuten soittanut enää koskaan.
Tulipa muuten tympeä olo, kun nyt muistelin.
Esimerkiksi mulla on ollut 15 vuotta miespuolinen ystävä. Jossain vaiheessa aloin itse tuntemaan vetoa häntä kohtaan, mutta en kelvannut :D Muuten on vientiä ihan mukavasti. Epäilen, että kahden muunkaan ystävämiehen kanssa mulla ei kävisi sen parempi flaksi.
Ei kaikki aina ole niin mustavalkoista eikä kaikki kaverimiehet seksin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu ilmiö. Vietin lähes koko työurani muiden ihmisten työpaikoilla, joten minulla oli paljon työkavereita, joista muutamasta tuli oikeakin kaveri. Ihan oma lukunsa kuitenkin olivat nuo ukkomiehet, jotka alkoivat soitella sen jälkeen, kun kuukausien tai vuosien mittainen urakkani heidän työpaikallaan oli ohi.
Yksi mukava ukkomies soitteli kahdesti vuodessa yli vuosikymmenen, eikä koskaan vihjaillut mitään. Kun kerran satuin olemaan lainamökillä, hän innostui kovasti ja halusi "ohikulkumatkalla" tulla käymään ja saunomaan. Minua alkoi epäilyttää ja sanoin, että kahvit keitän, mutta mitään sen läheisempää ei olisi tarjolla. En enää muista, miten puhelu päättyi, mutta käymään hän ei ollut sittenkään tulossa, eikä muuten soittanut enää koskaan.
Jaa. Minulla taas on sekä vanhoista että nykyisestä työpaikasta jäänyt muutamakin miespuolinen ystävä, joiden kanssa tavataan sekä minun luonani että heidän luonaan. Ihan ilman mitään panojuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minulla taas on sekä vanhoista että nykyise
On minullakin, mutta niistä kai ei tässä keskustelussa ole kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Minulla taas on sekä vanhoista että nykyise
Jos ehdottaisit heille seksiä, he suostuisivat. Se siitä kaveruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi mulla on ollut 15 vuotta miespuolinen ystävä. Jossain vaiheessa aloin itse tuntemaan vetoa häntä kohtaan, mutta en kelvannut :D Muuten on vientiä ihan mukavasti. Epäilen, että kahden muunkaan ystävämiehen kanssa mulla ei kävisi sen parempi flaksi.
Ei kaikki aina ole niin mustavalkoista eikä kaikki kaverimiehet seksin perässä.
Minullakin oli isotäti, joka eli yli 90-vuotiaaksi, vaikka painoi yli sata kiloa ja tupakoi askin päivässä. Ei siis voi yleistää, että tupakointi tai ylipaino olisi vaarallista.
T. Naisen logiikka
Kiitos vastauksista. Olivat kovin mielenkiintoisia.
Eräs kommentti varsinkin pisti silmääni: että minä nauttisin tästä huomiosta ukkomieheltä?? Hah! Kyllähän näitä huomionhakuisia naisia paljonkin löytyy, että sikäli ymmärrän tämän ajattelutavan. Minua tämä tilanne vain vaivaannuttaa.
Taidan siirtyä takavasemmalle ja olla vastaamatta enää tämän miehen puheluihin. Ehkä olen tyhmä ollut kun olen niihin tähän asti vastannut. Kai se joillekin äijille tarkoittaa että "kyllä" on ikään kuin jo sanottu :(
Ap
Oletko taas koko päivän katsonut suljettujen sälekaihtimien takana Satuhäiden uusintoja ja kirjoittelut näitä alakouluaineita? Menisit välillä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Oletko taas koko päivän katsonut suljettujen sälekaihtimien takana Satuhäiden uusintoja ja kirjoittelut näitä alakouluaineita? Menisit välillä ulos.
Niin tuo ap:n kuvailema mies saattaa olla sinun miehesi.
Nainen voi olla miehen kanssa kaveri, mies ei voi. Jos tämä kyseinen nainen on kaunis ja hoikka, niin mies himoaa häntä ainakin. Mies aina odottaa kaverisuhteessa, josko saisi seksiä, tai sitten pyytää tätä naiselta suoraan joku kaunis päivä. Mies voi toki esittää olevansa pelkkä kaveri, jopa vuosia.Tervetuloa todellisuuteen.
*kaveruuteen