Miten jatkaa suhdetta alkuhuuman jälkeen?
Alkuhuuma on ohi, eikä ole enää ihastunut olo. Seksi on muuttunut tylsäksi. Periaatteessa haluaisin jatkaa suhdetta, mutta se on vaikeaa kun toisesta löytyy koko ajan ärsyttäviä piirteitä. Olen ollut tässä tilanteessa ennenkin ja suhteet ovat päättyneet siihen. Miten päästä yli tästä vaiheesta yhdessä? Haluaisin siis sitoutua ja perustaa jossakin vaiheessa perheenkin.
Kommentit (4)
Et mitenkään, jos ihmiset ovat sinulle käyttötavaraa ja sama juttu käy kaikkien kanssa. Katoaahan se alkuhuuma kaikilta tietenkin, sehän on vain alkuhuumaa. Keksitkö itse seksiin mitään monipuolisuutta vai odotatko valmista?
Oletko käyttänyt ehkäisyä? Jos et olisi, sinulla olisi se perhe jo ja asiat etenisivät omalla painollaan. Näin ne uskiksetkin toimivat. Odotellaan kunnes sitoudutaan ja sitten kun annetaan sille biologiselle prosessille lupa alkaa niin ei pysäytetä sitä vaan annetaan sen edetä luonnollisesti -> tulee lapset ja näiden myötä hormonitoiminta muuttuu, jne.
Jos ehkäiset niin vaistosi sanoo 1-2v kohdalla, että "mies on tuhkamuna, ei saa minua raskaaksi. Hankkiudu eroon siitä". Eikä naisen kehoa ole muutenkaan rakennettu vastaanottamaan siemennyksiä ilman raskautumista.
Sinulla ei siis ole rakkauden tunteita. Kaikkihan eivät rakastu koskaan. Tällöin sitä suhdetta vain vaihdellaan, kun se on jännää ja tyydytään lopulta johonkin.
Suhde on jatkunut jo 39 vuotta. Ei mitään ongelmia.