Lidl avaa Henri Alénin johdolla fine dining-ravintolan, neljän ruokalajin illallisen saa vain 12,69 eurolla.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/8951749
Kyllä kelepaa herkutella!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Saako sieltä reseptin mukaan, jotta voi kokata samat kotona?
Siellä on vissiin saman kokin valmisannoksia myynnissä. Eli niitä voi ostaa.
Kyllä Lidlissä käy laidasta laitaan porukkaa. Vain tyhmä maksaa liikaa
Vierailija kirjoitti:
Rupesin käymään vain Lidlissä niin kuukauden ruokalasku putosi yli satasella.
Varmaan putoaa kun ei saa kaikkea mitä siihen tämän päivän ruokaan tarvitsee. Itse olen niin laiska ja mukavuuden haluinen että menen sinne mistä saan kaiken kerralla. Jännä tuossakin että mainostetaan hirveästi mutta mitä siellä on tarjolla ei mainosteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupesin käymään vain Lidlissä niin kuukauden ruokalasku putosi yli satasella.
Ei mikään ihme kun valikoima on niin surkea ja myymälät niin epäviihtyisiä ja sekavia ettei siellä tee edes mieli käydä.
Tämä on niin totta. Siellä on vain muutama sellainen tuote, jota haluan. Ihmettelen myös, miksi joitain suosittuja vaihtuvia erätuotteita ei voisi pitää pysyvässä valikoimassa. Ja joskus menee tolkuttomasti aikaa jonkin tarjoustuotteen etsimiseen, kun se on laitettu ihan ihmeelliseen paikkaan - kauaksi sieltä, missä tarjoustuotteet tai muut saman ryhmän tuotteet ovat normaalisti. Pahinta on kuitenkin asiakaskunta, joka rynnii ja tönii. Kivan kauppa-asioinnin tunnelma jää puuttumaan. Kirsikkana äppialennukset. Minulla on älypuhelin, mutta ihmettelen, eikö niitä muutaman kymmenen sentin alennuksia voisi antaa ihan kaikille ja varsinkin niille, joilla ei ole varaa tai kykyä käyttää älypuhelinta.
Neljän lajin illallinen raaka-aineiden hinta alle 13 euroa, on pienet annokset joilla ei edes nälkä siirry
En tiedä, missä kirjoittelevat asuvat, mutta omassa lähi-Lidlissä on parhaat vihannekset ja kasvikset, usein sellaisiakin, mitä muualla ei ole. Parhaat juustot ja salamit. Katkaravut. Muuten löytyy kaikki leivät, leikkeleet tms. kuten muualtakin.
Asettelu on ihan ok, kun ei ole kovin iso, mutta se muun kuin ruuan myynnin roina on kyllä isossa osassa. Toisaalta olen puutarhaan kesäkeittiöön ostanut tosi hyvää keittiökamaa sieltä. Kauppana siis ihan ok ja tosiaan halvempi.
Hyvät tulot ei tarkoita, että kannattaisi ostaa huonompaa muualta vain siksi, että toinen kauppa on halvempi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, missä kirjoittelevat asuvat, mutta omassa lähi-Lidlissä on parhaat vihannekset ja kasvikset, usein sellaisiakin, mitä muualla ei ole. Parhaat juustot ja salamit. Katkaravut. Muuten löytyy kaikki leivät, leikkeleet tms. kuten muualtakin.
Asettelu on ihan ok, kun ei ole kovin iso, mutta se muun kuin ruuan myynnin roina on kyllä isossa osassa. Toisaalta olen puutarhaan kesäkeittiöön ostanut tosi hyvää keittiökamaa sieltä. Kauppana siis ihan ok ja tosiaan halvempi.
Hyvät tulot ei tarkoita, että kannattaisi ostaa huonompaa muualta vain siksi, että toinen kauppa on halvempi.
Mä olen vähentänyt Lidlissä käyntiä, kun ymmärsin Yallan monipuolisuuden. Sieltä mä saan kaikki veget, lihat, kasvikset, riisit, pavut... ja ehkä edullisemmin. Menee vielä uutuuden viehätykseen rahaa ylimääräistä, kun on mausteseoksia ja namikoita mitä pitää maistella.. leipomotuotteista nyt puhumattakaan.
Millainen mahtaa olla, ruuan lisäksi? Kaupat yleensä jotenkin epäsiistejä, enkä tarkoita asiakkaita.