Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typeryyttä sättiä boomereita

Vierailija
27.10.2025 |

Miksi että säti työnantajaliittoja, päättäjiä, taloustietäjiä?

Miksi ihmiset tahtovat keskusteluissa näyttää tosi tyhmiltä?  Tieto, aikajanat hukassa. 

"Minä maksan palkastani 25 % tyelliä."   Kun ei osata lukea edes palkkalaskelmaa ja veroehdotusta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, boomer 

Vierailija
2/7 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boomerit hiljaa,tv Sanna M.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo boomer-sanan käyttö kertoo ihmisestä niin paljon.  Henkistä typeryyttä kun ei tajuta että itsekin tullaan vanhaksi.   Jos ei verisuoni poksahda raivosta päässä.

Vierailija
4/7 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo boomer-sanan käyttö kertoo ihmisestä niin paljon.  Henkistä typeryyttä kun ei tajuta että itsekin tullaan vanhaksi.   Jos ei verisuoni poksahda raivosta päässä.

Ok boomer 

Vierailija
5/7 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista olisinko itse ollut mielestäni kuolematon ja ikuisesti nuori.  Tai niinkuin yhden sortin ihmiset, ikuisesti terve ja kuolematon kun pyörin netissä linkittämässä lääketieteen vastaisuuksia.   

Eikö töissä ole työtehtäviä vai ei töitä kun työikäiset somettaa päivät pitkät?

Vierailija
6/7 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiphei ammattiliitot alas, niinkö?

https://www.sak.fi/tietoa-saksta/tama-on-sak/ay-liikkeen-saavutuksia/

Ay-liikkeen saavutuksia

SAK:n ja suomalaisen ammattiyhdistysliikkeen saavutuksia ovat muun muassa kesä- ja talvilomat, perhevapaat, irtisanomissuoja ja viisipäiväinen työviikko.

esim 

1962

SAK ja STK neuvottelevat vuosina 19621964, kuinka samapalkkaisuus huomioidaan työehtosopimuksissa

Työehtosopimuksista poistuvat erilliset naispalkkataulukot ja määräykset vuoteen 1966 mennessä

Eduskunta ratifioi Kansainvälisen työkonferenssin sopimuksen samapalkkaisuudesta

Eläkelait tulevat voimaan 1.7.1962

SAAVUTETTUJA ETUJA EI SAA POISTAA! Sanotaan, mutta kun ja jos ei ole liittoja, KUKA puolustaa teitä! Ei kukaan!

Vierailija
7/7 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tajua nämä ytk ( työnantajien perustama työntekijäliittojen musertamiseksi) tyypit ja " minä itse sovin"  ja  ylityökorvaukset turhia ja koko työlainsäädäntö. Mitä nää amk tyypit tekee itselleen.

Akava on vahva liitto koska siihen kuuluvat on fiksuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä