Typeryyttä sättiä boomereita
Miksi että säti työnantajaliittoja, päättäjiä, taloustietäjiä?
Miksi ihmiset tahtovat keskusteluissa näyttää tosi tyhmiltä? Tieto, aikajanat hukassa.
"Minä maksan palkastani 25 % tyelliä." Kun ei osata lukea edes palkkalaskelmaa ja veroehdotusta.
Kommentit (7)
Jo boomer-sanan käyttö kertoo ihmisestä niin paljon. Henkistä typeryyttä kun ei tajuta että itsekin tullaan vanhaksi. Jos ei verisuoni poksahda raivosta päässä.
Vierailija kirjoitti:
Jo boomer-sanan käyttö kertoo ihmisestä niin paljon. Henkistä typeryyttä kun ei tajuta että itsekin tullaan vanhaksi. Jos ei verisuoni poksahda raivosta päässä.
Ok boomer
En muista olisinko itse ollut mielestäni kuolematon ja ikuisesti nuori. Tai niinkuin yhden sortin ihmiset, ikuisesti terve ja kuolematon kun pyörin netissä linkittämässä lääketieteen vastaisuuksia.
Eikö töissä ole työtehtäviä vai ei töitä kun työikäiset somettaa päivät pitkät?
Hiphei ammattiliitot alas, niinkö?
https://www.sak.fi/tietoa-saksta/tama-on-sak/ay-liikkeen-saavutuksia/
Ay-liikkeen saavutuksia
SAK:n ja suomalaisen ammattiyhdistysliikkeen saavutuksia ovat muun muassa kesä- ja talvilomat, perhevapaat, irtisanomissuoja ja viisipäiväinen työviikko.
esim
1962
SAK ja STK neuvottelevat vuosina 19621964, kuinka samapalkkaisuus huomioidaan työehtosopimuksissa
Työehtosopimuksista poistuvat erilliset naispalkkataulukot ja määräykset vuoteen 1966 mennessä
Eduskunta ratifioi Kansainvälisen työkonferenssin sopimuksen samapalkkaisuudesta
Eläkelait tulevat voimaan 1.7.1962
SAAVUTETTUJA ETUJA EI SAA POISTAA! Sanotaan, mutta kun ja jos ei ole liittoja, KUKA puolustaa teitä! Ei kukaan!
Eivät tajua nämä ytk ( työnantajien perustama työntekijäliittojen musertamiseksi) tyypit ja " minä itse sovin" ja ylityökorvaukset turhia ja koko työlainsäädäntö. Mitä nää amk tyypit tekee itselleen.
Akava on vahva liitto koska siihen kuuluvat on fiksuja.
Ok, boomer