Tuntuu pahalta. Olin 2 kk ilman sokeria ja ratkesin syömään. Miten minä nyt itseeni suhtautuisin?
Olen addikti ja sitten tuli todella tuskainen olo. Sitä kesti monta päivää. Olo oli kamala ja päätin että ihan sama, nyt haen kaikkea makeaa ja hain. Ahmin.
En ollut kahteen kuukauteen syönyt sokeria ollenkaan. Olin valtavan ylpeä itsestäni. Nyt on tavallaan pettynyt olo. Haluan jatkaa ilman sokeria mutta vitsit kun harmittaa. Eikä oloni yhtään edes parantunut kuin vain hetkeksi. Sattuu henkisesti edelleen ja nyt lisäksi vielä pettymys päälle.
Kommentit (3)
Annat itsellesi anteeksi ja sitten taas jatkat , et ole ainut jotka tavoiteissaan retkshtelee. 👍🏻👍🏻
Itsekin repsahdin viime kuussa juopottelemaan kahdeksi päiväksi. Sekin otti pattiin. Mutta siitä on kohta kaksi kuukautta aikaa, ja välit tuntuvat pitenevän. Edellinen kerta oli viime vuonna. Itseään ei kannata ruoskia loputtomasti, mutta parempaan kannattaa pyrkiä.
Elämä on, hetki kerrallaan.
Harjoittele elämään tässä hetkessä, ajatuksiaan voi ohjata nykyhetkeen. Se kun on ainoa mitä on.
Tärkeintä on se mitä teet nyt, ja jos repsahtaa mitä siitä.
Apua voi myös harkita jos addiktio elämää haittaa.