Kauhea äiti tänään kurpitsapuistossa.🥺
Siellä pienokainen olisi halunnut kojulta ostaa mukaan kaiverretun ison kurpitsan, mutta mitä tekee tämä mamma? Tiuskaisee ärtyneenä, että ei me sellaista ruveta täältä raahaamaan.
Huomasin, että pieni selvästi pahoitti mielensä. Illan hämärästä huolimatta pystyin näkemään itkuntuhruiset silmät, ja miten yksinäinen kyynel valui pitkin pehmeää nukkaposkea.🥺 Kyllä jäi paha mieli. Ei näin, äidit!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se elämä ehtii potkia aikuisenakin.
Jos siihen on aina saanut ihan kaiken minkä haluaa, niin on turhan iso potku 🤧
Edelleen se on vähän että miten sen asian ilmaisee. Miksi pitää itkettää toista.
Kuka sitä lähtee raahaamaan vesisateessa jos ei ole edes lastenvaunuja mukana?
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä lähtee raahaamaan vesisateessa jos ei ole edes lastenvaunuja mukana?
Voi sanoa nätisti, että äiti ei jaksa kantaa sitä tai että äitillä ei nyt ole rahaa tuohon.
Aika vaatimaton toive kuitenkin pienellä. Hän olisi vain halunnut kurpitsan.🥹
Oi kun kivaa! Vaihteeksi pitkästä aikaa itkuntuhrua ja nukkaposkia!😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen se on vähän että miten sen asian ilmaisee. Miksi pitää itkettää toista.
Kun se piltti on riittävän väsyksissä, niin ihan pelkästään "ei" saa aikaiseksi itku potku raivarit.
Uhmikäisellä oli aikoinaan hankaluuksia ulos lähtemisen kanssa, äitini oli antanut vinkin, että anna lapsen itse valita minkä väriset hanskat laitetaan.. lopputuloksena itkun tyrskettä eteisestä ja tukahtunut mutina.... mä en pysty valitteen ... 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se piltti on riittävän väsyksissä, niin ihan pelkästään "ei" saa aikaiseksi itku potku raivarit.
Uhmikäisellä oli aikoinaan hankaluuksia ulos lähtemisen kanssa, äitini oli antanut vinkin, että anna lapsen itse valita minkä väriset hanskat laitetaan.. lopputuloksena itkun tyrskettä eteisestä ja tukahtunut mutina.... mä en pysty valitteen ... 🥴
Voi toista pientä 😅