Ihanaa, että kohta on joulu
Rakastan joulua, kertokaa teidänkin mielipiteitä joulusta.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Inhoan joulua. Siihen on vielä pari kuukautta aikaa ja kaupat ovat tuoneet jouluhumpuukinsa esille jo syyskuussa. No, onneksi vajaan kahden kuukauden päästä on päivä jo alkanut pidentymään ja joulunpyhätkin lusittu.
Eikä minua haittaa jouluttajat, jokainen saa elää elämäänsä niinku tahtoo. Aloittaja halusi kuitenkin mielipiteitä.
"Jouluhumpuukia, joulukrääsää..." Kumma miten se kaupan tavara aina jouluisin muuttuu tuollaiseksi. Muina aikoina se myytävä tavara on vain tavaraa tai sesonkituotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden kuukauden päästä alkaa joulu olla ohi.
Joulu kestää loppiaiseen/nuuttiin.
Jos niin haluaa, kyllä, jos ei, voi jo 26.12 lopetella joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ap lokakuu nyt. Tässä on kuule pitkä syksy ennen joulua
Kuule muutama viikko ja sitten kinkkua ja sekametelisoppaa masuun.
Muutaman viikon päästä on kuule marraskuu. Joulua ei vietetä marraskuussakaan.
Marraskuuhun on aikaa enää 5 päivää.
Muutaman viikon päästä on kuule edelleenkin marraskuu.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut täällä joka vuosi valittaa marraskuusta ja sen ankeudesta. Mutta marraskuu kestää vain 4 viikkoa ja 2 päivää. Onko se muka oikeasti ylivoimainen aika kestettäväksi...? 😁 Joskus voisi vähän suhteuttaa niitä omia ankeuden aiheitaan.
Ankean kuukauden voi suunnitella etukäteen ja sijoittaa sinne mahdollisimman paljon ilonaiheita, mukavaa ajankulua ym. Ja sillä tavalla se ennen niin ankea vaihe menee paljon lupsakammin.
Ihanaa, että kahden kuukauden päästä joulunpyhät on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos niin haluaa, kyllä, jos ei, voi jo 26.12 lopetella joulua.
Minä aloitan marraskuun lopussa ja lopetan joulukuun lopussa. Loppiaiseen ei ole minulla mitään perinteitä ja nuuttipukkejakaan en ole oman lapsuuteni jälkeen nähnyt, joten Uuden Vuoden starttaan aina siten, että siivoan joulun pois ja aloitan puhtaalta pöydältä.
Vierailija kirjoitti:
Joulu ilman hössötystä, lahjoja ja stressiä on parasta etelässä palmun alla. 😎
Joulu ilman hösstystä ja stressiä on parasta, mutta ehdottomasti Suomessa ja mielellään paksun lumivaipan ja kunnon pakkasen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ap lokakuu nyt. Tässä on kuule pitkä syksy ennen joulua
Kuule muutama viikko ja sitten kinkkua ja sekametelisoppaa masuun.
Myös odotan ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jouluun 59 päivää.
Niin, se on syksy nyt.
Minua lapsettaa tänä vuonna niin, että katselin joulukalentereitakin. Tekisi mieli ostaa itselle joku suklaa- tai tuotekalenteri, vaikka olen iältäni jo vaikka mitä. 😂
Yleensä olen ostanut itselleni jonkun ns. joululahjan eli suonut itselleni jotain uutta jouluksi. Vielä en ole keksinyt, mitä se tänä vuonna olisi.
Vierailija kirjoitti:
Minua lapsettaa tänä vuonna niin, että katselin joulukalentereitakin. Tekisi mieli ostaa itselle joku suklaa- tai tuotekalenteri, vaikka olen iältäni jo vaikka mitä. 😂
Yleensä olen ostanut itselleni jonkun ns. joululahjan eli suonut itselleni jotain uutta jouluksi. Vielä en ole keksinyt, mitä se tänä vuonna olisi.
Nyt otat itseäsi niskasta kiinni. Lokakuussa ei osteta joulukalenteria.
Jouluun on vielä pitkä aika ei vielä tartte alkaa hössöttää
Itse vietin Joulun jo heinäkuussa. Voin ottaa loppuvuoden rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten tulee vappu ja saa pälvipillua rantamättäällä. Käpy selän alla uuuuuh.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sä ostat jos haluat. Mulla on halloween koristeita ikkunassa :) N40
Saa sitä välillä lapsettaa. "Vanhakin jo nuortuu." Eikös se ollut jossain joululaulussakin. :)
Pinnistelen hirveästi että jaksaisin odottaa vielä pari viikkoa ennen joulupuuhien aloittamista.
Vierailija kirjoitti:
Pinnistelen hirveästi että jaksaisin odottaa vielä pari viikkoa ennen joulupuuhien aloittamista.
Parin viikon päästä eletään marraskuuta. Marraskuussa ei kuule vietetä eikä valmistella kaukaista joulua.
Kyllä, mutta ei lokakuussa.