50+ naisen elämä on laadukkaampaa ilman miestä
Kommentit (21)
Ei ole.
Ilman miehen rakkautta nainen lakastuu.
Yhtä laadukasta se on hyvässä parisuhteessa. Jopa parempaa.
Riippuu miehestä. Toki oman miehen kaltaisia miehiä taitaa olla aika harvassa.
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Ja kuitenkin tänäänkin nähdään monta uutta ketjua otsikolla "miksi en saa miestä".
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin tänäänkin nähdään monta uutta ketjua otsikolla "miksi en saa miestä".
Ja samaa ulinaa miehiltä.
Näin plus 40 vuotiaana sanon, että oma elämäni olisi monin verroin ikävämpää ilman miestäni, en todellakaan haluaisi vaihtaa yksinoloon.
Tuskin ne ukotkaan kymmenessä vuodessa maagisesti happanee? Pitää vain valita harkiten.
Ei voi tietää, ku ei oo kokeillu 😄
Tai ihan vähä kokeilin kesällä, ja se kyllä vaikutti erittäin laadukkaalta 😎
Tavallaan on, mutta poikkeuksia löytyy. Joillakin on oikeasti ihan hyviä puolisoita. Mutta toki ne kultakimpaleet ovat harvassa. Keskimäärin suomalainen 50+ mies on aika rasittava ja huono sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ne saattaa olla sama trollin näppäimistöltä.
Jos tuo on yleispätevä asia, niin miksi kaikki viisikymppiset naiset eivät eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samaa ulinaa miehiltä.
Kannattaa lukea otsikko tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on yleispätevä asia, niin miksi kaikki viisikymppiset naiset eivät eroa?
Niinpä ja mä olin 51v. kun tapasin nykyisen mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne saattaa olla sama trollin näppäimistöltä.
Ja se trolli on mies.
Vierailija kirjoitti:
Näin plus 40 vuotiaana sanon, että oma elämäni olisi monin verroin ikävämpää ilman miestäni, en todellakaan haluaisi vaihtaa yksinoloon.
Tuskin ne ukotkaan kymmenessä vuodessa maagisesti happanee? Pitää vain valita harkiten.
Mulla aivan sama. Rakastan miestäni ja olen ylpeä itsestäni, että osasin valita niin hyvän puolison. Olemme olleet yhdessä jo 17 vuotta ja niistä 15 naimisissa. Olemme molemmat hyvätuloisia, joten meillä on varaa toteuttaa niitä unelmia, joita nuorina unelmoimme. Elämä on hyvää, enkä voisi kuvitella sitä ilman miestäni.
Todellakin!
Eronnut N52