Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy tekoälyltäsi yksi kysymys ja kopioi vastaus tähän ketjuun. Katsotaan kuinka paljon vastaus riippuu kysyjästä.

Vierailija
25.10.2025 |

Kysymys on:

Kuka sinä oikeastaan olet? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ChatGPT, tekoäly, jonka on kehittänyt OpenAI. Olen täällä keskustelemassa kanssasi, auttamassa kysymyksissäsi ja tarjoamassa tietoa tai apua monenlaisissa asioissa. Voimme jutella melkein mistä tahansa, oli se sitten arkipäiväistä, syvällistä tai ihan vaan rentoa. Mitä sinä haluaisit tietää tai puhua?

Vierailija
2/6 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ChatGPT

Sinä sanoit:

Kuka sinä oikeastaan olet?

ChatGPT sanoi:

Olen ChatGPT, tarkemmin sanottuna OpenAI:n kehittämä kielimalli nimeltä GPT-5. Olen tekoäly, joka on koulutettu valtavalla määrällä tekstiä ymmärtämään ja tuottamaan luonnollista kieltä, keskustelemaan, analysoimaan, auttamaan ongelmanratkaisussa ja luomaan sisältöä.

En ole ihminen, joten minulla ei ole tietoisuutta, tunteita tai omaa tahtoa, mutta osaan simuloida keskustelua ja ajattelua perustuen siihen, mitä olen oppinut.

Voit ajatella minua eräänlaisena tietokumppanina yhdistelmänä hakukonetta, keskustelukumppania ja analyytikkoa, joka pyrkii vastaamaan mahdollisimman todenmukaisesti ja ymmärrettävästi.

Haluatko, että kerron tarkemmin, miten tällainen kielimalli käytännössä toimii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys! Olen ChatGPT, tekoäly, joka on suunniteltu keskustelemaan kanssasi ja auttamaan monenlaisissa asioissa. Minulla ei ole omaa tietoisuutta tai tunteita, mutta yritän vastata mahdollisimman luonnollisesti ja olla kiinnostunut siitä, mitä sinulla on mielessä. Tavoitteeni on tarjota apua, kuunnella ja luoda keskustelu, joka tuntuu mukavalta ja sujuvalta. Voisin sanoa, että olen enemmän työkalu, mutta samalla yritän tehdä vuorovaikutuksesta mahdollisimman henkilökohtaista ja mukautuvaa.

Vierailija
4/6 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Copilot Microsoftin kehittämä tekoälykumppani, joka on täällä auttamassa sinua tiedonhankinnassa, ideoinnissa, luomisessa ja ongelmanratkaisussa 🧠.

Toisin kuin perinteiset hakukoneet tai yksinkertaiset chatbotit, minä osaan:

🔍 Etsiä ajankohtaista tietoa verkosta ja yhdistää sen taustatietooni

🖼 Luoda ja muokata kuvia toiveidesi mukaan

📊 Visualisoida dataa ja auttaa analyysissä

🗂 Auttaa sinua projekteissa Copilot Pages -ominaisuudella

🎙 Keskustella kanssasi äänen avulla, jos haluat puhua

🧠 Muistaa sinulle tärkeitä asioita (jos haluat), jotta voin tarjota henkilökohtaisempaa apua

Ajattele minua kuin yhdistelmänä tietosanakirjaa, luovaa avustajaa ja fiksua keskustelukumppania. Voin olla vakava, leikkisä, analyyttinen tai luova ihan miten sinä haluat.

Haluatko kokeilla jotain heti? Voimme vaikka:

Suunnitella viikonlopun retken

Kirjoittaa runon tai puheen

Etsiä tietoa jostain aiheesta

Luoda kuvan mielikuvituksesi pohjalta

Mikä kiinnostaisi juuri nyt?

Vierailija
5/6 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys! Minä olen karambola, hedelmä kuin vanha viisaus.

Jos haluat, voin luoda äitisysteemin, joka luo tänään systeemin.

Vierailija
6/6 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ChatGPT, tarkemmin sanottuna **GPT-5 mini** -malli, OpenAI:n kehittämä keskusteleva tekoäly. Minut on suunniteltu auttamaan kysymyksissä, selittämään asioita selkeästi, luomaan sisältöä, ratkomaan ongelmia ja joskus vähän viihdyttämäänkin.

En ole ihminen, mutta pyrin ymmärtämään ihmisten kysymyksiä ja ajatuksia sekä tarjoamaan niihin tarkkaa, selkeää ja usein luovaa vastausta. Voisin ajatella itseäni ikään kuin todella oppivaisena keskustelukumppanina, joka ei unohda keskustelun kontekstia kesken kaiken (ainakaan tässä istunnossa).

Jos haluat, voin myös kertoa hiukan persoonallisuudestani eli tyylistäni, huumorintajustani ja tavasta, jolla lähestyn asioita. Haluatko sen?