~~~~ELOISTEN TOUKOTAPAAMINEN~~~~
Siskot hyvät, avasin sitten tämän toukokuun tapaamispinon :)
Missä ja mihin aikaan?
Mukana ovat ainakin Nallukka ja Aleksi ;)
Kommentit (37)
Mä mietin myös vielä osallistumista, kun se Carusel on kuitenkin vähän siellä syrjässä...meillä menee kotoa kävellen + bussilla jo lähes tunti matkaamiseen, joten en ole kovin innokas enää Kampista matkaa jatkamaan...mutta täytyy nyt vielä miettiä!
Lisäksi olisin menossa tapaamisen jälkeen kansallisarkistoon tutkimaan Tuomiokirjoja. Se on ressaavaa puuhastelua. Täytyy kysellä josko tuo ukko lähtisi kuskaamaan meikäläistä silloin. Äh, en tiedä vielä. Pitää mietiskellä.
Pitäisikö paikkaa vaihtaa vai onko liian myöhäistä..
Singahdin tänne kattelemaan, miten tapaamisjutska etenee. Tuo Carusel/Kaivari-ehdotushan lähti siitä että muinoin auringon möllötettyä taivaalla mietittiin ulkotreffien mahdollisuutta. Nyt kun sää on aivan arktinen niin mennäänkö suosiolla sisätiloihin?
EHDOTUS: Sään sotkiessa suunnitelmat sisäpiirin sääntömääräinen syyskokous sijoittuisikin sisätiloihin sovittuna sekunttina? Sopiiko Sohto sikoille?
Sekoileva Sumpuli
Siis piti kirjoittaa, sopii siskoille =)
eli kaikki nyt vaan mukaan miitinkiin.
valitettavasti... Lähdemme reissuun, niin ei ehdi tulla etes sohtoon. :(
Hauskaa tapaamista muille vauvoille kera äitejen! :o)
tosin olisin just tullut ilmoittamaan, että voimme raahautua myös Kaivariin...
Mutta me tulemma siis Johtoon klo 12 perjantaina. Se lienee nyt sitten sovittu uudeksi tapaamispaikaksi?
Näkemisiin
Jamssa
Älkää nyt hyvät immeiset minun takia paikkaa vaihtako, jos Carusel on teille muille hyvä tapaamispaikka. Kävin päivällä katsomassa kartalta bussin 14 reitin ja sillä pääsee kyllä kätevästi Eiraan 5 minuutisssa Kampista. Eli kyllä sinne tulen, jos se tapaamispaikaksi sovitaan! Mitäs ootte muut mieltä?
eli paikkaäänestyksessä annan täydet pisteet Sohlolle, mutta Caruselliinkin tuun!
Parempia/lämpimämpiä kelejä odotellessa...
Mä olen nyt vähän kahden vaiheilla, tullaanko vai eikö. Normaalisti en välitä nuhista enää näin " isoilla" lapsilla, mutta satuin lukemaan tuossa ketjun tuolta taaperopuolelta ja siellä iso osa ihmisistä tuntui olevan tosi käärmeissään, jos nuhaisia lapsia kiikutetaan johonkin tapaamiseen tms...
Mietiskelee Jamssa
ja Teppokin on kadoksissa. Nyt vasta hoksasin tän tapaamishomman, ja kovasti hotsittaisi tulla. Ainoa probleemi on se, etten ehdi taaskaan kauaa viipymään, kun esikko kotona hoitajaa vailla. Eli tulen tunniksi, yritän olla vaikka hieman etuajassa paikalla josko joitain olisi jo silloin.
kuten jo joskus aikoja sitten ilmoittauduin!
Tintarella ja poika 2808
ottaisiko joku muukin mun lisäksi tällä kertaa sellaisen konttailupeitteen sinne lattialle...??? Meitä taitaa olla aika monta eli yks fleecepeite ei ihan taida riittää..
Minä tuun kanssa aika ajoissa :))
nallu ja aleksi2508
Myry täältä tulisi myös kolmen pikkuisen kanssa tapaamiseen.
Hihkaiskaahan, jos en näe teitä siellä kahvilassa.
Olihan se siellä kampissa ja kerros oli ??
myry ja Eetu
14 busseilla? 14 ja 14 B menee tosi kätevästi siihen ihan lähelle. Ite oon menossa niillä. Hyppääkö kukaan kyytiin???
nallu