~~~~ELOISTEN TOUKOTAPAAMINEN~~~~
Siskot hyvät, avasin sitten tämän toukokuun tapaamispinon :)
Missä ja mihin aikaan?
Mukana ovat ainakin Nallukka ja Aleksi ;)
Kommentit (37)
kun nämä tapaamiset sovittu eka viikko toukokuussa niin jos innokkaita silloin on lähtemään niin ihan OK etten pääse osallistumaan ;)
Jamssa ja tytsy tulevat mielellään.
Me ehdotetaan kuitenkin, että oltaisiin sisällä. Mutta tulemma joka tapauksessa, vaikka enemmistö sanoisikin, että ulkona ollaan.
PIA!!! Huomasitko mun sähköpostin, siis kysymyksen että mahtuuko???
Nimittäin mulle passais niin mainiosti tuo 11.5. kun taas 4.pvä meillä on muuta(kin) enkä haluis kiiruulla soheltaa sinne ja tänne. Onhan kesäkuunkin tapaaminen vasta tokana viikonloppuna =)
Paikka? Mulla tuli mieleen yhdistelmä Kaivari-Carusel.
EHDOTUS: Lyödään päivämäärä lukkoon nyt ja katsotaan sitten lähempänä, onko maassa metri lunta vai joko on hulahulahameet vedetty kaapeista...ei saakura, mullahan on se kukkamekko silitettynä ihan Jamssan toiveesta! Kuitenkaan päätöstä sisällä vai ulkona ei voi tehdä ennen kuin näkee sääkartat lähempänä.
Vielä ajasta, että nythän olis kai se klo12 tapaaminen vuorossa vai pidetäänkö 11?
Pumpulin idea kuulostaa hyvältä, lyödään päivä lukkoon ja paikka sitten sään mukaan.
Eli pubu ja Anni tulossa.
Säiden mukaan tietenkin pitäisi katsella tuota. Vaikka tänään on hieno keli niin ei välttämättä ole toukokuun alussa. 11.5 meille sopii kaikki ajat.
Tai siis toivottavasti käy.. Ollaan jo useempi tapaaminen peruttu ku ollaan oltu sairaana, mut jospa nyt pitäis paikkansa tuo että ollaan tän vuoden sairastelut tän jälkeen sairasteltu.. :)
Eli siis Calathea ja Aava mukana
Meille näillä näkymin sopii molemmat päivät ja klo 12.
Villa ja poju
Kun näyttäisi jo seitsemälle elokuiselle se passaavan?
Miten tykkäätte kellonajasta. OK?
Pia
molemmat päivät. Kannatan ajatusta, että päätetään paikka myöhemmin. Meille sopisi hyvin klo 12.
Tintarella ja poika 2808
sopii meillekin.
Jamssa ja verinokka-Molly huomenna 8kk
Niin monelle tuo päivä kävi, joten oiskos aika täten päätetty?
Mekin ilmoittaudutaan mukaan 11.5 klo:12.00 sopii hyvin:)
tuolla karusellissahan on sitä paitti kanssa kaikkia herkkuja ihan mahottomasti *naminami*.....
ja se ykstoistas oli kans ok, silloin siis :)
..huhuu, onkos Eloisiin iskenyt kevätväsy?? Lisää lähtijöitä? Ei tuonne karuselliin niin vaikeaa ole tulla, pannaan vaikka ekaksi kimppatreffit tuonne keskustaan??
nallu
Siis tulossa ollaan!
Eloeppu ja poika
Tajusin vasta missä asti se Carusel on. Vähän turhan pitkä matka kävellen lähteä sinne. Pitää miettiä vielä.
Jamssa
Ja muutkin.. Nähdäänkö vaikka keskustassa jossain, ja hypätään kolmosen ratikkaan kimpassa? Ei tarvii kävellä eikä yksin mennä sinne Caruselliin. Määkään en oo varma et osaanko sinne..
Calathea
Minä ehdottaisin sellaista päivää kuin 11.5. Omanapaisesti kun meille se 4.5 ei sovi niin hyvin ;)
Tapaamispaikkaa hmm.. jos ulkona niin miten olisi joku töölönlahden ympäristö? Tietääkö kukaan kivaa paikkaa siellä ?
Tai sitten joku kahvila missä on terassi vaikka...tai sitten vaikka johonkin jätskibaariin. Paitsi no siellä on tietenkin maitotuotteita. No siis ehdotelkaa muut kivoja paikkoja ;)