Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko epäviehättävää jos mies ei kykene viemään asioita eteenpäin eikä "ottamaan komentoa" missään tilanteissa?

Vierailija
24.10.2025 |

Mitä ajatuksia? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/8 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo. Päivänselvää että on todellinen turn off. Ei perässävedettäviä mulle, kiitoos. 

Vierailija
4/8 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, todellakin.

Vierailija
5/8 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tapailin miestä, jolla ei ollut omaa mielipidettä loppujen lopuksi mistään. Oli kyllä kovasti neuvomassa, mutta kaikki lauseet alkoi "jotkut sanoo, että...". Kun mua alkoi ärsyttään tarpeeksi, niin kysyin mikä on hänen oma mielipide niin meni vaan vaikeaksi eikä saanut sanottua mitään. 

Ja kerran tilasi puutarhakaupasta kasveja ja multaa. Kasvit tuli perille, mullat ei. Kaikki oli maksettu jo. Jotenkin sain sen hirveän vänkäämisen kautta soittamaan yritykselle, ja sieltä sanottin, ettei niin painavia (5 multasäkkiä) toimiteta. Mitään mainintaa asiasta ei tilaus tai maksamisvaiheessa ollut. Siis mikä logiikka edes koko kotiinkuljetuksessa on? Miehen reaktio? No kun ne sanoi, ettei ne toimita. Kävi sitten itse junalla kaksi reissua hakemassa niitä multasäkkejä naapurikylästä. Sanoin, että hakekoon itse, jos ei edes rahoja viitsi vaatia takaisin.

Ei oltu Suomessa, vaan Ranskassa.

Vierailija
6/8 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo taipumus on epäviehättävää sukupuolesta riippumatta. Tarkemmin sanoen, se on sietämätöntä.

n44

Vierailija
7/8 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Se, että ei vie mitään eteenpäin, on niin saamatonta. Ja komento Hellä mies voisi joskus ottaa komennon makuuhuoneessa. Joskus myös sosiaalisissa tilanteissa.

Vierailija
8/8 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kivirekiä kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän