Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tee mieli mennä ulos kun vaatii heijastimen,pipon ja kumisaappaat..

Vierailija
24.10.2025 |

Sitten kaupassa juntti olo kun kumisaappaat loksuu ja hiki valuu.

Ja se heijastin! Mulla on 5 takkia, en jokaiseen ala ostamaan heijastinta . Nykyään niissä ei edes ole hakaneulaa, vaan typerä klipsi joka ei pysy hihassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pisän ayksystä ja minusta nämä ovat hienoja ulkoilusäitä!

toisaalta minä ulkoilenkin ulkona, enkä siis jossain kaupassa, missä ulkovarusteet varmaan olisivatkin väärät.

Vierailija
2/8 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita saappaisiin villasukat niin eivät lonksu. Jätä pipo kotiin. Hanki kunnon heijastinliivi jonka puet takin päälle, et tarvitse kuin yhden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhiaa. Gore-texit pitää ihan hyvin tällaisella pikkusateella jalat kuivina. Hanki sellainen käsivarren ympärille pyöräytettävä lätkäheijastin, maksaa pari euroa eikä ole iso vaiva sen kanssa vaikka takki vaihtuisi. Ei tarvitse askarrella edes hakaneulojen kanssa. Tai sitten osta heijastinteippiä ja vedä siitä kaistaleet kaikkiin takkeihin, ei tarvitse sen jälkeen pahemmin miettiä asiaa.

Elämä on just niin helppoa tai vaikeaa kun mitä siitä itse tekee. 

Vierailija
4/8 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta ei ole kysytty mitään joten antaa tulla vaan kyllä kestetään oli sää mikä vaan.

Vierailija
5/8 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikastimelle paras paikka ei ole hiha, vaan takinhelma, ja siinä mielellään sivusauma, josta se näkyy edes ja taakse. Tai sit kiinni ommeltu heijastin edessä ja toinen takana.

Vierailija
6/8 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkoillut tänään, enkä tarvinnut mitään noista. Edelleen on ulkona +8, eikä sada, joten pipoa ja kumisaappaita ei tarvitse. Kaupunkiolosuhteissa on katuvalot, joten en tarvitse heijastintakaan.

Vierailija
7/8 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ulkoillut tänään, enkä tarvinnut mitään noista. Edelleen on ulkona +8, eikä sada, joten pipoa ja kumisaappaita ei tarvitse. Kaupunkiolosuhteissa on katuvalot, joten en tarvitse heijastintakaan.

Töhkäisateessa katuvalaistulla alueella joutui tänään viimeksi vetämään lukkojarrutuksen, kun kaksi jotain ala-asteikäistä skidiä ilman heijastimia päättivät kääntyä ei-suojatiekohdalla oikaisemaan autotien yli pyörien kanssa. Onneksi oli vähäisissä määrin nopeutta, mutta ei todellakaan erottunut tummissa vaatteissa ilman heijastinta ennen kuin aivan liian lähellä. Kyllä ne heijastimet ihan tarpeeseen tulevat näillä keleillä, vaikka kuinka kaupunkiolosuhteissa liikuskelisikin. 

Vierailija
8/8 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä kannattaa pysyä sisällä, talvi tuo omat haasteensa. Keväästä puhumattakaan, kun alkaa liukkaatkesällä voit pistää pääsi ulos. Eihän siihen muu auta, jos haluat mökkiytyä.