Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh, suomalaisten kateus on niin läpinäkyvää. Suuntana taas talvi Espanjassa ja kuultu heti ne perinteiset uhkakuvat.

Vierailija
24.10.2025 |

Vesipula, ei ne tykkää turisteista, hirmu kallista, et saa kämppää sieltä, liian kuuma/liian/kylmä/liikaa paahdetta/liian sateista, kauheesti rikollisuutta, miks sinne??! en kyl lähtis ite mihinkään fugeen jne.

Tuskin tulee yllätyksenä, ettei nämä ihmiset ole edes käyneet Espanjassa vuosikausiin. Lööppilehdet on sen sijaan näemmä luettu vailla kritiikin häivääkään.

Miksei vaan suoraan sanota että v*tuttaa kun ei itse uskalla lähteä? 🥱

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus 🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱

Vierailija
2/7 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietetään kesät Norjassa. Mä kuulen lähinnä siitä, että voin olla poissa duunista kuukausia. Alanvalintakysymys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua samaan paikkaan. Jos mä sanon etten viihdy kuumassa niin tarkoitan sitä. Silti tuo tulkitaan kateudeksi. Vaikka ainoa este lähteä itse etelän lomalle on etten viihdy auringossa. 

Kun olen menossa Skotlantiin, kysytään miksen mene johonkin lämpimään. En usko sen olevan kateutta vaan ymmärtämättömyyttä paremminkin. 

Vierailija
4/7 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja tuttuja aapeella, jos ne joka jumalan syksy laulaa tuota samaa virttä. ;D

Vierailija
5/7 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuja tuttuja aapeella, jos ne joka jumalan syksy laulaa tuota samaa virttä. ;D

No tollon kaverit ovat luonnollisesti myös tolloja.

Vierailija
6/7 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövyn aina paikallisen pitämässä hotellissa tai hostalissa. Älkää käyttäkö airnbnbeetä, aiheuttaa harmia naapurustossa.

Vierailija
7/7 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua samaan paikkaan. Jos mä sanon etten viihdy kuumassa niin tarkoitan sitä. Silti tuo tulkitaan kateudeksi. Vaikka ainoa este lähteä itse etelän lomalle on etten viihdy auringossa. 

Kun olen menossa Skotlantiin, kysytään miksen mene johonkin lämpimään. En usko sen olevan kateutta vaan ymmärtämättömyyttä paremminkin. 

Moni suomalainen eläkeläinen asuu talven Aurinkorannikolla sen vuoksi, että siellä ei ole kuuma, mutta toisaalta ei ole myöskään kylmää, pimeää eikä liukkaita katuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi