Oltiin sovittu että
Mies laittaa tänään ruuan, kun on vapaapäivä hänellä. Yleensä joudun laittamaan ruokaa n 5 päivää viikossa, koska olen kotona. Se on ihsn ok mutta vaihtelun vuoksi olisi mielestäni miehen vuoro se 2 krt viikossa.
Hänen piti köydä kaupassa ja tehdä ruoka.
Itse olin rillittelemsdsa lapsen kanssa ostoskeskuksessa mm. ostamassa hänelle vaatteita. Syötiin siellä, mutta kotona toinen lspsi ja mies tarvitsivat ruuan itselleen. Mies ottaa myös ruokaa lounaaksi töihin, joten hänellekin tarpeellinen.
Kun soitin käniin mies oli lähtenytkin kävelylle. Ei mukamas muistanut kokkaus ja kauppajuttua. .
Niin sille voi mitään, jos muisti pätkii noin pahasti.
Oli. Sopinut shoppailureissun lapsen kanssa jo aikaisemmin eikä hönellä pitöisi olla mitään sitä vastaan. Ajoi meidät jopa sinne mutta lsd kummaa reitti ei jatkunut ruuan laittoon ja kauppaan.
Koska itsestäni on huhuja että: Syön ravintoloissa ja tuhlsilrn, enkä kokkaa kotiruokaa, niin eiköhön tämäkin väännetä nyt sellaiseksi. Mies parka köy töisdä ja syö halpaa kotiruokaa? Huom! Omilka rahoilla syön.
Mitä mieltä muuten työnjaostamme: : Minö 5 pvä viikossa kokkaus ja mies vapaapäivinä 2 krt viikko?
Minuda reilu, vaikka hän köy työssä ja itse olen kotona.
No, vahvistuikihan kuva taas ravintoloissa syövästä äidistä, joja ei kokkaa perheelle? Buhahaaaaaa!