Kaveri irtisanoi itsensä ja lähti verkostomarkkinoimaan vitamiineja. Nyt ihmettelee kun mies vihainen kun joutui yksin perheen elättäjäksi
Kaveri sanoi itsensä irti vakituisesta, hyväpalkkaisesta etätyöstä jossa oli säännölliset työajat. Kaipasi ns vapautta ja suuria unelmia ja johtajuutta. Nyt on sitten elämä yhtä humua ja glitteriä, esiintymistilaisuuksia ja HUIPPUA ja UPEAA. Verkostomarkkinapulju on yhtä perhettä ja kannustaa mitä muut ei kuulemma tee. Kaikki on vaan kateellisia ja negatiivisia, puolisonsakaan ei ole valmis kasvamaan ja kehittymään. Kaveria vaan arvostellaan lähipiirissä eikä mitään tukea tule.
Nyt koko monihenkisen lapsiperheen talous lepää yksin miehen harteilla, kun kaveri viilettää hurmostilaisuudesta toiseen. Muakin yritti rekrytoida mukaan. Samalla on tullut aggressiivisuus ja ylimielisyys kuvioon; muut ei ole valmiita kehittymään, mutta onneksi on Soluni-perhe (entinen Arctic Nutrition ja Ecoway). On niiiiin upeeta teknologiaa jossain hemmetin aktiivisuusrannekkeessa jota kovalla tohinalla tuputetaan kaikille, suomalaisten yliopistojen yhteistyössä kehitettyjä vitamiineja jne.
Kaverista on tullut kertakaikkisen vastenmielinen koijari, en tunnista koko ihmistä enää. Paraneeko tuo koskaan enää ennalleen?
Kommentit (63)
Vieläkö joku tähän halpaan menee?
Kertokaa miten nämä jotkut onnistuvat rikastumaan. Ovatko olleet ahkeria keräämään porukkaa vai mitä touhuavat? Siis nämä pääkonnat.
Ei ole nykyaikaa, pitäisin jälkeenjääneenä idioottina tuollaista.
Onko ihmiset yhä vaan niin hölmöjä, että lähtevät mukaan verkostomarkkinointiin? Onhan se ihan selvää, että suurin osa siihen osallistuvista ei saa rahaa, vaan menettää rahaa. Jotta rikastuisi sillä, täytyy olla joko pyramidin pystyyn laittanut perustaja, tai ihan siellä huipulla. Kaikki muut häviää.
Ajattelin oikeastaan, että pitäisikö sitä itsekin panna pystyyn tuommoinen verkostohimmeli? Pitäisi vaan keksiä joku ihan älytön tuote sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin paranee. Mulla on yks kaveri Oriflamen joku tiimi director ja koko ajan kutsuu tuttaviaan brand partnereiksi, lupaa matkoja yms. Sinänsä jotkut Oriflamen tuotteet on ok, on vaan sietämätöntä tuo tapa myydä niitä.
Älä nyt ole noin negatiivinen. Suurin osa noista kuitenkin paranee, vaikka ei tietenkään kaikki.
Näitä nousee aina säännöllisesti ja AINA joku lankeaa, joskus vielä eri verkostomarkkinoinnista toiseen. Vaikka tietoa tuosta on kyllä nykyisin saatavilla, ollut jo pitkään. Ne on kaikki käytännössä huijausta, vain ylin kerros (touhun aloittajat siis) rikastuu. Muut eivät.
Useimmat kyllä paranevat, kuten sanoit, menetettyään tosin ensin pikku omaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miten nämä jotkut onnistuvat rikastumaan. Ovatko olleet ahkeria keräämään porukkaa vai mitä touhuavat? Siis nämä pääkonnat.
Juu, keränneet seuraajia, jotka ovat keränneet taaa itselleen varastoa myytävistä tuotteista. Ja ehkä muutaman seuraajan. Sitten se hyytyy jossain vaiheessa.
Arctic Nutrition eli SOLUNI tekee yhteistyötä Oulun Yliopiston kanssa ja tuotteet on kehitetty heidän kanssaan .Marjat on kylmä puristettu joten kaikki vitamiinit saadaan talteen.Xelo ranneke on tehty myös yhdessä Oulun Yliopiston kanssa ja se mittaa solujen kiihtyvyyttä joten se osaa ohjaa oikeisiin elintapoihin .Kyse on mullistuksellisesta nanoteknologiasta !
Nyt suut suppuun kateelliset ihmiset!
Kerran yksi esitteli meille niitä golden produks tai mikä lie oli, saataisiin köyhät opiskelijat lisätienestejä. Kuuntelin ihmeissäni kun tämä esiintyi kuin joku TV pappi, hyvä ettei puhelinnumero pyörinyt siinä pöydällä mihin voi rahansa lahjoittaa ja pesuaine taivas aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Pääkonnat rikastuu juuri sillä että saa lisää "seuraajia" jotka keräävät lisää seuraajia jne
Vierailija kirjoitti:
Mun naapuri järjesti värväystilanteen yli 20 vuotta sitten kasviskapseleihin. Valehteli silmät kirkkaina, ettei ole sairastanut puoleen vuoteen flunssaa sen jälkeen, kun aloitti kapselien syönnin. Ei muistanut, että kuukautta ennen valitti mulle olevansa flunssassa, joka ei mene millään ohi. Hänen yläpuolellaan pyramidissa oleva kertoi koskettavan kertomuksen miten selvisi kapselien avulla todella vaikeista vatsaoireista. Pelastui kapselien avulla. Ostin yhden purkin. Mun maha ei kestänyt niitä. Palautin, kun kerta lupasi, että voi palauttaa.
Juiceplus?
Vieläkö niitä pyramidi huijauskia pyörii mihin naiset hairahtuu? Luulin että se oli vain -90 luvun ja 2000 luvun alun juttu. Ei naiset näköjään historiasta opi mitään kun samat huijaukset pyörii vuosi kymmeniä
Oliko joku pähkinämaito tms vastaava joskus kun tuttu oli jossain sellaisessa mukana mutta ei kovin aktiivisesti kyllä jaksanut kaupitella?
Vierailija kirjoitti:
Arctic Nutrition eli SOLUNI tekee yhteistyötä Oulun Yliopiston kanssa ja tuotteet on kehitetty heidän kanssaan .Marjat on kylmä puristettu joten kaikki vitamiinit saadaan talteen.Xelo ranneke on tehty myös yhdessä Oulun Yliopiston kanssa ja se mittaa solujen kiihtyvyyttä joten se osaa ohjaa oikeisiin elintapoihin .Kyse on mullistuksellisesta nanoteknologiasta !
mittaa solujen kiihtyvyyttä?
minun on hyvin vaikea uskoa tähän.
Nauhoita seuraava rekrytointiyritys. Sen saa tehdä salaa, kun olet itse osallisena keskustelussa. Sitten teet rikosilmoituksen petoksen yrityksestä ja annat äänitteen poliisille.
Koko suku joutui katkaisemaan välit tällaisen pakkomyyntitoimman vuoksi sukulaiseensa. Surullista. Joka tapaamiskerralla ja viesteissä oli aina samaa flow myyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Segoboltsi kulttilainen. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mittaa solujen kiihtyvyyttä?
minun on hyvin vaikea uskoa tähän.
Tämä onkin tiedettä ja vaikea ehkä ymmärtää mutta eikö olekin hienoa että tämmöisiä tehdään meidän hyvinvoinnin eteen!
Mun naapuri järjesti värväystilanteen yli 20 vuotta sitten kasviskapseleihin. Valehteli silmät kirkkaina, ettei ole sairastanut puoleen vuoteen flunssaa sen jälkeen, kun aloitti kapselien syönnin. Ei muistanut, että kuukautta ennen valitti mulle olevansa flunssassa, joka ei mene millään ohi. Hänen yläpuolellaan pyramidissa oleva kertoi koskettavan kertomuksen miten selvisi kapselien avulla todella vaikeista vatsaoireista. Pelastui kapselien avulla. Ostin yhden purkin. Mun maha ei kestänyt niitä. Palautin, kun kerta lupasi, että voi palauttaa.