Ostin juuri teslan
Kommentit (35)
Ei kai kukaan osta enää, vaikka saisi halvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Long-range teslan saa käyttökuluineen ja osamaksuineen jollain 300 eurolla kuukaudessa. Täysin realistinen summa monelle, niin en ihmettele vaikka ap puhuisikin totta.
Hienosti unohdit kertoa pari tärkeää pikkuseikkaa, nimittäin KÄSIRAHAN ja VIIMEISEN ISOMMAN ERÄN. Molemmat noin 15k euroa kipale.
Käytetyn vähän ajetun teslan saa 18-22 tuhannella eurolla, käsiraha 15 000 ja viimeinen iso erä 15 000, siihen päälle se 5 vuotta osamaksuja. Missäs sinä oletkaan käynyt koulusi, niin tiedän mitä kannattaa välttää?
miltä huijareilta te ostatte autoja kun käsirahaakin vaativat? Yksikään autoliike ei sellaista ole minulta koskaan vaatinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Long-range teslan saa käyttökuluineen ja osamaksuineen jollain 300 eurolla kuukaudessa. Täysin realistinen summa monelle, niin en ihmettele vaikka ap puhuisikin totta.
Hienosti unohdit kertoa pari tärkeää pikkuseikkaa, nimittäin KÄSIRAHAN ja VIIMEISEN ISOMMAN ERÄN. Molemmat noin 15k euroa kipale.
Ei nuo ole isoja summia. Normaalille työssäkäyvälle ei ongelma, alemmasta duunariluokasta lähtien.
Kaikki vain eivät halua rahojaan tuollaiseen laittaa, itse asiassa nykyään näyttää että varakkaat hankkiutuvat eroon autoistaan.
Tesla on outo ja sekava. Korjauskulut kalliit, jos jotain sattuu. Kun ostan sähköauton, on se todennäköisesti BMW, ehkäpä Volvo. Ja joo olen ajanut kaikilla, monella muullakin, korjannutkin. Se hype ja eliittistatus ovat mennyttä. Onneksi olkoon ostoksestasi silti. Pääsee tuolla paikasta A paikkaan B. Ei huonoin valinta kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole KOSKAAN maksanut autokaupassa KÄSIRAHAA. Enkä tule maksamaankaan, olen ostanut auton ihan omalla rahallani ja olen ostanut rahoituksella, mutta KÄSIRAHAA en ole maksanut.
Et tule mistään saamaan mitään uutta autoa 300 eurolla kuukaudessa jos et maksa käsirahaa. Ja sillä ei ole mitään tekemistä tämän ketjun kanssa jos ostat käteisellä vanhoja paskoja :D
Hyvä autohan se oikeasti on vaikka trollit muuta väittääkin,arvon tippuminen on siinä kyllä todella nopeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ole KOSKAAN maksanut autokaupassa KÄSIRAHAA. Enkä tule maksamaankaan, olen ostanut auton ihan omalla rahallani ja olen ostanut rahoituksella, mutta KÄSIRAHAA en ole maksanut.
Et tule mistään saamaan mitään uutta autoa 300 eurolla kuukaudessa jos et maksa käsirahaa. Ja sillä ei ole mitään tekemistä tämän ketjun kanssa jos ostat käteisellä vanhoja paskoja :D
&n
Kyllä saa. Riittää että maksaa KAUPANTEKOHETKELLÄ osan rahalla. KÄSIRAHAA eli ENNEN KAUPANTEKOA MAKSETTAVA SUUMMAA ei tarvitse.
Ostit?? Olisit nyt edes liisannut, eihän noiden ostamisessa ole järkeä.
Arvo tippuu nopeasti. Toivottavasti sait halvalla.
Minä Temutin. 😕 Molemmat teimme 💩 ostoksen. Itse palautin paketin.
Vierailija kirjoitti:
Tesla on outo ja sekava. Korjauskulut kalliit, jos jotain sattuu. Kun ostan sähköauton, on se todennäköisesti BMW, ehkäpä Volvo. Ja joo olen ajanut kaikilla, monella muullakin, korjannutkin. Se hype ja eliittistatus ovat mennyttä. Onneksi olkoon ostoksestasi silti. Pääsee tuolla paikasta A paikkaan B. Ei huonoin valinta kuitenkaan.
Bemarin pohjassa ei tarvitse olla kuin naarmuja niin tulee katsastuksessa hylsy,teslassa rajat ovat paljon isommat pohjan osalta.
Vierailija kirjoitti:
Minä Temutin. 😕 Molemmat teimme 💩 ostoksen. Itse palautin paketin.
Lisään, että ostin tuolta viinipäissäni. Kai sinäkin?
Vuosibonuksilla saa monta teslaa. Juuri tilattiin neljä, Miehelle, minulle ja lapsille.