Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin juuri teslan

Vierailija
24.10.2025 |

Feels good man.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Long-range teslan saa käyttökuluineen ja osamaksuineen jollain 300 eurolla kuukaudessa. Täysin realistinen summa monelle, niin en ihmettele vaikka ap puhuisikin totta.

Hienosti unohdit kertoa pari tärkeää pikkuseikkaa, nimittäin KÄSIRAHAN ja VIIMEISEN ISOMMAN ERÄN. Molemmat noin 15k euroa kipale.

Käytetyn vähän ajetun teslan saa 18-22 tuhannella eurolla, käsiraha 15 000 ja viimeinen iso erä 15 000, siihen päälle se 5 vuotta osamaksuja. Missäs sinä oletkaan käynyt koulusi, niin tiedän mitä kannattaa välttää?

Vierailija
22/35 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan osta enää, vaikka saisi halvalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Long-range teslan saa käyttökuluineen ja osamaksuineen jollain 300 eurolla kuukaudessa. Täysin realistinen summa monelle, niin en ihmettele vaikka ap puhuisikin totta.

Hienosti unohdit kertoa pari tärkeää pikkuseikkaa, nimittäin KÄSIRAHAN ja VIIMEISEN ISOMMAN ERÄN. Molemmat noin 15k euroa kipale.

Käytetyn vähän ajetun teslan saa 18-22 tuhannella eurolla, käsiraha 15 000 ja viimeinen iso erä 15 000, siihen päälle se 5 vuotta osamaksuja. Missäs sinä oletkaan käynyt koulusi, niin tiedän mitä kannattaa välttää?

miltä huijareilta te ostatte autoja kun käsirahaakin vaativat? Yksikään autoliike ei sellaista ole minulta koskaan vaatinut. 

Vierailija
24/35 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo ole isoja summia. Normaalille työssäkäyvälle ei ongelma, alemmasta duunariluokasta lähtien.

Kaikki vain eivät halua rahojaan tuollaiseen laittaa, itse asiassa nykyään näyttää että varakkaat hankkiutuvat eroon autoistaan. 

Vierailija
25/35 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla on outo ja sekava. Korjauskulut kalliit, jos jotain sattuu. Kun ostan sähköauton, on se todennäköisesti BMW, ehkäpä Volvo. Ja joo olen ajanut kaikilla, monella muullakin, korjannutkin. Se hype ja eliittistatus ovat mennyttä. Onneksi olkoon ostoksestasi silti. Pääsee tuolla paikasta A paikkaan B. Ei huonoin valinta kuitenkaan.

Vierailija
26/35 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole KOSKAAN maksanut autokaupassa KÄSIRAHAA. Enkä tule maksamaankaan, olen ostanut auton ihan omalla rahallani ja olen ostanut rahoituksella, mutta KÄSIRAHAA en ole maksanut. 

Et tule mistään saamaan mitään uutta autoa 300 eurolla kuukaudessa jos et maksa käsirahaa. Ja sillä ei ole mitään tekemistä tämän ketjun kanssa jos ostat käteisellä vanhoja paskoja :D

Vierailija
27/35 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä autohan se oikeasti on vaikka trollit muuta väittääkin,arvon tippuminen on siinä kyllä todella nopeaa.

Vierailija
28/35 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole KOSKAAN maksanut autokaupassa KÄSIRAHAA. Enkä tule maksamaankaan, olen ostanut auton ihan omalla rahallani ja olen ostanut rahoituksella, mutta KÄSIRAHAA en ole maksanut. 

Et tule mistään saamaan mitään uutta autoa 300 eurolla kuukaudessa jos et maksa käsirahaa. Ja sillä ei ole mitään tekemistä tämän ketjun kanssa jos ostat käteisellä vanhoja paskoja :D

&n

Kyllä saa. Riittää että maksaa KAUPANTEKOHETKELLÄ osan rahalla. KÄSIRAHAA eli ENNEN KAUPANTEKOA MAKSETTAVA SUUMMAA ei tarvitse. 

Vierailija
29/35 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostit?? Olisit nyt edes liisannut, eihän noiden ostamisessa ole järkeä.

Vierailija
30/35 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo. Kehtaat vielä myöntää!

Vierailija
31/35 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo tippuu nopeasti. Toivottavasti sait halvalla.

Vierailija
32/35 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Temutin. 😕 Molemmat teimme 💩 ostoksen. Itse palautin paketin.

Vierailija
33/35 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tesla on outo ja sekava. Korjauskulut kalliit, jos jotain sattuu. Kun ostan sähköauton, on se todennäköisesti BMW, ehkäpä Volvo. Ja joo olen ajanut kaikilla, monella muullakin, korjannutkin. Se hype ja eliittistatus ovat mennyttä. Onneksi olkoon ostoksestasi silti. Pääsee tuolla paikasta A paikkaan B. Ei huonoin valinta kuitenkaan.

Bemarin pohjassa ei tarvitse olla kuin naarmuja niin tulee katsastuksessa hylsy,teslassa rajat ovat paljon isommat pohjan osalta.

Vierailija
34/35 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä Temutin. 😕 Molemmat teimme 💩 ostoksen. Itse palautin paketin.

Lisään, että ostin tuolta viinipäissäni. Kai sinäkin?

Vierailija
35/35 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosibonuksilla saa monta teslaa. Juuri tilattiin neljä, Miehelle, minulle ja lapsille.