Miksi et käy työpaikkasi pikkujouluissa?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Meillä pitäisi maksaa siitä lystistä. Keksin ajalleni paljon parempaakin käyttöä.
Mä keksin myös sille rahalle.
En ole koskaan noissa viihtynyt sekuntiakaan. Siksi en.
Eikä noista makseta palkkaa. N tee mitään työhön liittyvää ilman korvausta.
Surkeat miehenkönsikkäät ovat kimpussa, haisevat paskalta !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ainoa työntekijä firmassa, tissuttelen sohvalla ja haukun täällä hallitusta.
Voinko tulla sun pikkujouluihin?
Voit, jos eukko antaa luvan.
Kysy! Tulisin mielelläni.
Mikäli olet nainen, on varmasti turvallisinta olla kysymättä. Jätän oven lukitsematta, tule kun kerkeät.
Eipä sellaisia ole järjestetty vuosiin.
Suhteeni työpaikkaani on puhdas työsuhde. Käyn siellä tekemässä työt ja sitten lähden kotiin. M47
Mulla on ihana mukavia työkavereita, mutta olen aika introvertti luonne plus lisäksi työpaikan pikkujoulut oli viimeksi niin, että ruoka tarjottiin(loppui kesken) mutta juomat piti ostaa itse.
Lisäksi toimitusjohtaja piti puheen ja olta päätyi stand up esitykseen, joka ei ollut hauska. Mieluummin katson Netflixiä ja syön sipsejä, omassa mukavassa seurassani.
Työssä vielä ollessa oli kunnon pikkujouluja, esim jokin standup tai muu esitys ja lisäksi ruokailut. Juomia porukka kyllä käytti hallitusti, mutta jatkoistaan en tiedä. Eläkeläisten pikkujoulukutsu on tunnin puurojuhla klo 8. aamulla : D ei jaksa niin aamusta tunniksi vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Menen jos ei ole ns. Muuta tekemistä. Kuitenkin ne on aina perjantaina, jolloin sitä muuta tekemistä tuppaa olemaan.
Jos siis ne olisi vaikkapa maanantaina illalla, voisin hyvinkin mennä, koska silloin ei yleensä ole mitään erikoisempaa tekemistä. Mutta eihän se käy, koska silloin pitäisi olla seuraavana aamuna työkunnossa ja töissä.
Sellaista se tuppaa olemaan, kun pitää mennä alkoholistien ehdoilla.
M38
Isojen firmojen bileet on monesti torstaisin
Jep. Ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa. Ennen sentään pääsi syömään ja teatteriin. Nyt on säästökuuri iskenyt.