Te kenen molemmat vanhemmat ovat kuolleet, minkäikåinen olit kun he olivat kuolleet?
Kommentit (26)
Olen ollut 47 vuoden ikäinen, kun vanhempani olivat kuolleet ja jopa 48 vuoden ikäisenä edelleen samassa tilanteessa.
Onnistuit saamaan otsikkoon 5 kielioppi- tai kirjoitusvirhettä. Hieno saavutus.
39 ja 43. Silloin oli vielä meitä lapsia 8, nyt 3.
Olin alle 40v, kun toinen heistä kuoli. Ekan kuollessa en ollut. Vielä koulussakaan. Entä sinä?
Olin yli 40v molempien vanhempien kuollessa ja noin 12v ainoan sisaruksen kuollessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 47 vuoden ikäinen, kun vanhempani olivat kuolleet ja jopa 48 vuoden ikäisenä edelleen samassa tilanteessa.
Okei! Suomi ei ole äidinkieleni, joten pahoittelen jos häiritsee!
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂
Isä kuoli kun olin 28, äiti kun 31, molemmat tietenkin alkoholismiinsa.
Olin 36, kun äiti kuoli 66-vuotiaana. Olin 43-vuotias, kun isäni kuoli. Kaksi minua vanhempaa sisarusta on elossa vielä, vanhin meistä 64-v.
Minä olin 67 ja 69 vuotias. Ensin kuoli äiti ja vähän päälle vuoden sitten isä. Olivat jo yli 90 v. Sisarukset kaikki elossa vielä ja kaikki välillä 75-83 nyt.
Olin 27v kun äiti kuoli ja 42v kun isä kuoli. Siskoni kuoli siinä välissä. Ei ole enää muita sisaruksia. Aika yksinäistä siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö ettei kieli ole kaikille helppoa ja vaivatonta? Olet rasittava kielipoliisi.
Lempeys, välittäminen ja rakkaus viesteihin, niin et vaikuta läheskään niin tylyltä.
Olin 35v kun äitini kuoli. Olisin tarvinnut äitiäni tuhannen kertaa sen jälkeen. Isäni kuoli kun olin 50v. En hirveästi kaipaa itsekeskeistä ihmistä.
Olen nyt 55v.
Isä kuoli 62-vuotiaana kun olin 35. Äiti kuoli 95-vuotiaana kun olin 70. Kaikki kolme nuorempaa sisarustani elävät.
Olin 23 vuotias isäni kuollessa, 48 äidin ja siskon 47.
Minulla on vielä yksi sisko ja kaksoisveljet.
Isä kuoli, kun olin 22 ja äiti, kun olin 35. Pian äitini kuoleman jälkeen kuoli nuorempi veljenikin, ja myöhemmin myös toinen veljeni ja siskoni.
Meitä oli neljä sisarusta isoilla ikäeroilla.
Vierailija kirjoitti:
Olin 35v kun äitini kuoli. Olisin tarvinnut äitiäni tuhannen kertaa sen jälkeen. Isäni kuoli kun olin 50v. En hirveästi kaipaa itsekeskeistä ihmistä.
Olen nyt 55v.
Niin ja vielä : ei sisaruksia.
Lapsia olen tehnyt 3 kpl
Kun isä kuoli olin 18v ja kun äiti kuoli olin 49v.
Sisarukset elossa kaikki