Kävin juuri kaupassa ja tilille jäi 67,04€
Sain viikonlopun ja ensi viikon ruuat ostettua. Lisäksi pakastimessa on valmiita ruoka-annoksia vähintään kuukaudeksi. Kuivakaappi on myös täynnä säilykkeitä ja kuivisia. Palkka tulee ensi viikolla. Kaikki tämän kuun maksut on maksettu Mulla ei mittään hättää, pärjään hyvin palkkapäivään saakka!
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kivat sulle.
<3
Mulla meni kaljaan tuon verran, no panteista saan ökyrahat ja se on juhlanpaikka.
Aha, kiva.
Mulla on vielä viimeistä palkkaa tonni tilillä. Työmarkkinatuki tulee joskus marraskuussa ja asumistukikin nousee.
Olen maksanut ens kuun vuokran ja kaikki juoksevat laskut.
Ihan hyvin menee. Voin ostaa vielä toppatakin ja maksaa joulukuun vuokran ja tuosta tonnista jää vielä jouluunkin jotakin.
Jollen sitä ennen saa taas töitä.
Ihan hyvin menee.
En ole tiliä vilkaissut kun pari kuukautta maksanut käteisellä. S pankkiin voi marketissa tallettaa vaan 1000€/kk. Näin syksystä on Tori.fi kauppa käynyt hyvin. Keväällä tulee toinen huippukausi.
Miten työssäkäyvillä voi olla noin vähän rahaa kun työttömilläkin on enemmän? Mihin ne teidän rahat menee, uhkapelaamiseen, alkoholiin, tupakkaan, huumeisiin, maksullisiin naisiin?
Niin määkin kävin, tilille jäi vain 4800.
Minulle jäi 22394 euroa. Ostin tänään vain munia ja mehua.
Mulle jäi 744€ mutta korttilasku on päälle tonnin. ja palkka tulee 15. päivä. Oli aikoja kun jäi rahaa sijoittamiseen saakka. Ei ole enää, kiitos Petterin ja Riikan.