Tiedättekö mihin Kyllä isä osaa -elokuvan suosio perustuu?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Nostalgiaan. Alkuperäinen sarja oli hauska, ja monella on siitä lapsuus/nuoruusmuistoja.
Tämä. Sarjasta tykkäsin elokuvasta en. Haluan nähdä sen uudenkin vaikka olen varma että huono sekin on.
Pulmuset oli loistava sarja ja Suomeen haluttiin samantyylinen sarja?
Mamuttomaan, monikulttuurimattomaan ja joukkoraiskauksettomaan 90-lukuun. Ihmiset muistavat miten nopeasti maamme pilattiin.
Tyhjännauramiseen, sitä suomalaiset rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaan Maiju Jokiseen.
Onko täällä joku, joka ei tiennyt, että Maiju on Tuija Ernamon tytär?
Mutta kuka on Maijun isä? Varmaan joku Jokinen. Ahti?
Ohukainen-paksukainen-majakka-perävaunu-ilmiöön. Että joku on tyhmempi kuin katsoja itse.
Vierailija kirjoitti:
Pappa Tunturiin ja Piipariseen.
Sotket joitain sarjoja keskenään. Tässä on Lada.
Suomalaisten pettämättömään tyylitajuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaan Maiju Jokiseen.
Onko täällä joku, joka ei tiennyt, että Maiju on Tuija Ernamon tytär?
Mutta kuka on Maijun isä? Varmaan joku Jokinen. Ahti?
Maijun isä on Pentti Jokinen.
Maiju näyttää entistä enemmän äidiltään, kun ikää tulee lisää. Etenkin silmien alue on täysin Tuijan peruja.
Sama kuin "tyhmä isä" -tyylisissä mainoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Pulmuset oli loistava sarja ja Suomeen haluttiin samantyylinen sarja?
Uusintana katsoin yhden jakson vuosikymmenien jälkeen , ei kiitos mulle riitti se isä vastaan muun perheen vit...ehkä olen kasvanut aikuiseksi kun ei enää oikein iskenyt se sarja.Tosiaan perhe vastaan isä on tässäkin kotimaisessa sarjassa kyseessä, samanlaista juonta ja loppupelissä perhe kuitenkin pitää yhtä ja puolustaa toisiaan.
Pentuna jäi mieleen sarjasta sen pojan tokaisu "Pyörii kuin r yssä Anttilassa"
Suomalaiset tykkää nauraa toisten tyhmyydelle
Vierailija kirjoitti:
Tyhjännauramiseen, sitä suomalaiset rakastaa.
Niin vertaa vaikka britteihin nehän ei tee komediaa, mulla harvoin edes hymy irtoaa oli sarja mikä tahansa jotkut taas tosiaankin nauraa kun sanoo pieru.
Vierailija kirjoitti:
Nostalgiaan. Alkuperäinen sarja oli hauska, ja monella on siitä lapsuus/nuoruusmuistoja.
Niin oli. Nykyinen Tuija ei naurata.