Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrot rauskauksesta myöhemnin-ei tuomiota

Vierailija
23.10.2025 |

Taas muusikki-tuomiossa on syyllistetty raiskauksesta naista. Hän on oillut yhteydesså raiskaajaan ja tehnyt ilmoituksen myöhemmin,siksi ei tuomiota.

En tiedä maailmassa tuomarit elävät. Itse olin neitsyt ja aloin seurustella 18 vuotiaana vakavasti. Tämä ensimmäinen poikaystävä juotti minut humalaan(en ollut ennen juonut) ja raiskasi. Tätä hyväksikäyttöä tapahtuu myöhemminkkn.sisälsi myös seksuaalista ahdistelua ja painostusta.

Silti olin ktyseisen henkilön kanssa,tapeltiin paljon siiitå mitå teki minulle.lopulta erottiin tuosta asiasta riitelyn vuoksi.

Kerroin asiasta vasta noin 10-15 vuottamyöhemmin muille. Asiasta oli todella vaikea kertoa. Olinhan itse ollut t hölmö ja alkanut seurustella. Ja vielä join alkoholia. Rakastinkin tyyppiä koska olihan hän poikakaverini. Jostain syystä hän vain raiskasi minua toistuvasti.syytä en saanut tietää koskaan.

Ei näissä seksuaalirikoksissa ole tavatonta että niistä on vaikea kertoa. Toinen poikaystäväni oli tosin arvannut että oli tehmyt minulle seksuaalirikoksia koska olin kuulemma oirehtinut niin. Mies myös ahdisteli myöhemmin( 1.poikaystävä)

Milloin ymmärretään että näistä on todella vaikea puhua. On myös tavallista jatkaa suhdetta tai yhteydenpitoa. Ei se ole helppo katkaista saman tien vaikka toinen on paha.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla