Nainen oletko maistanut pillumehuasi
Kommentit (14)
Ei multa tule pillumehua, tuleeko muka joiltakin? Sehän olisi markkinarako, jos pillumehua tulisi, voisin antaa sitä prismaan myytäväksi. Jos joiltain tulee, monta litraa vuorokaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Tietty, runkatessa. Kustanikin oon maistanut.
Mille kusesi maistui?
Miksi minä sitä maistaisin? En ole, enkä aio.
Usein olen korvannut sillä aamun tuoremehun, jos en ole muistanut käydä kaupassa. Ei kuitenkaan ykkösvalinta.
En. Jotenkin ällöttävä ajatus. Miesystävä kyllä nuolee mielellään ja hartaasti. Enkä ole vaatinut tai pyytänyt, haluaa ihan itse.
Kyllä vaikea vaan löytää niin pitkää pilliä ja saa tukea kaksin käsin kun se uhkaa aina taittua lyttyyn jostain kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä sitä maistaisin? En ole, enkä aio.
Aika usein kuulee, että jos mies toivoo suuseksiä loppuun asti, niin olisi syytä maistaa spermaa ensin itse että tietää, kuinka kivaa se on. Ehkä kysyjä halusi tietää, että koskeekohan vastaava naisia, jos mies ei rohkene nuolla ilman esimerkin näyttämistä?
Itsellä ei kyllä ongelmaa sen enempää pillun nuolemisessa kuin (oman) sperman maistamisessa, saattaahan sitä runkatessa lentää vaikka naamalle asti, ja olen minä nuorempana kyennyt itseltäni suihinkin ottamaan.
vessan pöntöllä runkkauksen jälkeen olen nuollut kättäni ennen pesua
Ainoa tilanne missä tullut maistettua niin panon jälkeen suihinotossa mitä nyt kalussa sattunut omia eritteitä olemaan.
Vaimo on joutunut maistamaan, kun ensin olen nuollut hänelle orgasmin ja sen jälkeen suudellut! On kyllä kiihottanut kumpaakin!
Vierailija kirjoitti:
vessan pöntöllä runkkauksen jälkeen olen nuollut kättäni ennen pesua
Piditkö mausta?
Masturboideissa kun vaihdan kättä vien toiset sormet suuhun. Tuntuu rivolta maistella omia limoja ja sitten saan räjähtävän orgasmin. Minna.
Vierailija kirjoitti:
Masturboideissa kun vaihdan kättä vien toiset sormet suuhun. Tuntuu rivolta maistella omia limoja ja sitten saan räjähtävän orgasmin. Minna.
Markku, olisi huomattavasti uskottavampaa jos jättäisit nuo naisten nimet pois viestiesi lopusta.
Tietty, runkatessa. Kustanikin oon maistanut.