Miksi niin monet naiset suostuvat olemaan alistettuja parisuhteessa?
Itseni mukaanlukien. Olin suhteessa hirveiden egoististen ja alistavien miesten kanssa. Onneksi nykyään on tarina toinen kohdallani. Silti, alkaa kyllästyttää nähdä kuinka nainen aina jää lasten kanssa kotiin tai otttaa miehen sukunimen automaattisesti eikä ajattele omilla aivoillaan. Ollaan kaikenmaailman pettäjämiesten kanssa. Vi tun surullista. Milloin tämä loppuu? Lähipiirissä ja sen ulottumattomissa aivan liikaa tällaisia.
Kommentit (17)
Oks Reiskaa näkyny, vai onko sillä koira?
Juujuu hullu, juujuu. Sä se sitten jaksat jankata tota sukunimen ottamista.
Minä olin ensimmäisessä avioliitossani. Miksi? Koska minut oli kasvatettu siihen ja sen mallin olin saanut kotoa. Mitä sitä nyt itsestäänselvyyksiä kyseenalaistaisi.
Kahdesta asiasta olen kanssasi eri mieltä. Ensinnäkin siitä, että sukunimi tai lasten hoitaminen kielii alistuneisuudesta. Ehei, ne ovat vain pintaa.
Toisekseen, Vaikka minulla on tämä kokemus, että miehet ovat dominoivia perheen päitä, niin käsittääksen Suomessa on paljon sukuja, jossa mies on se tossukka.
Sehän on luonnollinen maailmanjärjestys ihmiskunnassa ! Sanassakin seisoo : " ...mieheen on sinun ( naisen ) halusi oleva ja HÄN ON SINUA VALLITSEVA . " Totisesti ! Älkäät siis, te syntiset kanaljat, asettuko Sebaotin virkkomia, noin nimeämiä vasten ettette kadotuksen thulisheen järrrvehen ikkuisiksi ajjoiksi syöstyksi tulisi ! TOOOTIIISESESTI SYÖSTYIKSI !
Mistä naiset löytää noin huonoja miehiä, ja mix ne valitsee sen huonon miehen ??? Eix kandeis seurustella eka vaix 8 vuotta, ja mennä sit vasta ehkä yhteen. ( Tutustu eka, mieti vasta sit jatkoa !!! ) #Mitäs otit
Koska naiset tarvitsevat kuria ja nuhdetta, välillä myös piiskaa!
Vierailija kirjoitti:
Mistä naiset löytää noin huonoja miehiä, ja mix ne valitsee sen huonon miehen ??? Eix kandeis seurustella eka vaix 8 vuotta, ja mennä sit vasta ehkä yhteen. ( Tutustu eka, mieti vasta sit jatkoa !!! ) #Mitäs otit
Ne renttumaiset jännämiehet on niin ihquja ! Mut jep jep, jos ottaa paskan niin kärsikööt hiljaa vaan..
Ei sitä osaa ajatella mitään ennen kuin jostain syystä ajautuu muille urille ja näkee muita vaihtoehtoja.
Synnymme perheisiin, ja dynamiikka on valitettavasti liian usein juuri tuo. Ensin pitää päästä eroon sukulaisistaan, sitten yheiskunnan parisuhdepakotuksesta, median seksipakotuksesta, jne... On siinä räpiköimistä ja irti pinnistelemistä. No sitten kun on irtaantunut niin takaisin ei tietenkään ole paluuta, mutta kaikki eivät pääse irti
En ainakaan itse tehnyt noin. Eli se loppuu, kun ihmiset alavat toimia toisin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on luonnollinen maailmanjärjestys ihmiskunnassa ! Sanassakin seisoo : " ...mieheen on sinun ( naisen ) halusi oleva ja HÄN ON SINUA VALLITSEVA . " Totisesti ! Älkäät siis, te syntiset kanaljat, asettuko Sebaotin virkkomia, noin nimeämiä vasten ettette kadotuksen thulisheen järrrvehen ikkuisiksi ajjoiksi syöstyksi tulisi ! TOOOTIIISESESTI SYÖSTYIKSI !
Tuohan oli siis kirous, ei suinkaan mikään vallitseva maailmanjärjestys. Miksi ihailet kirousta, kuin se olisi joku hyväkin asia?
Tämä johtuu kyllä paljon kasvatuksesta. Kasvattakaa lapsenne vahvoiksi ja itsenäisiksi niin tällaista ei tapahdu niin helposti.
Mut ainakin kasvatettiin siihen palvelevaan ja nöyristelevään pikkuvaimon ja -äidin rooliin.
Onneksi tohon ekaan suhteeseen ei sitten lapsia syntynytkään, kun mies käytti valtaa pihtaamalla seksiä (ei makeaa mahan täydeltä, kun huomasi et mä haluan). Erosin, kasvatin selkärangan ja uudessa suhteessa paremmilla eväillä.
Se on luonto suunnitellut sen niin, että mies johtaa ei alista. Nykyäänhän miehiä vähän enää testot lähinnä entisajan ukkien tasolla.
Liittyi ihan ns lauman elossa selviytymiseen missä ei ollut mahdollista harjoitella muuta.
Miehen tärkeimpänä ominaisuutena oli kyetä tappamaan saaliseläimet ja mahdolliset ihmisviholliset turvaamaan perheen olemassa olo.
Siksi jännämiehet kaikesta ihmetyksestä huolimatta alitajuisesti vetoaa naisen aivoihin, kun aggressio nostaa miehen tehot tarvittaessa edelleenkin moninkertaiseksi. Mikä on nykyään naamioitu toksiseksi miehisyydeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä loppuu silloin kun ihminen kuolee sukupuuttoon.
Feminismi ja sosialidemokratia ovat parhaa ehkäisykeinot matkalla sukupuuttoon.
Tämä loppuu silloin kun ihminen kuolee sukupuuttoon.