Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko Temusta kengät?

Vierailija
22.10.2025 |

halvat

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin jo. Naisten lenkkarit, ihan ok.

Vierailija
2/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanut, ugg kopioita, samaa tasoa kuin Newyorker ja HM myy.

Vierailija
4/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut useita.

Vierailija
5/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäväinen ei muualta ostakkaan kuin temusta, Suomessa kiskuri hinnat.

Vierailija
6/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN!!!

Vierailija
7/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kahdet kesätennarit. Ovat yllättäen kestävämmät kuin Prismasta ostetut "merkkikengät". Toki muovia niissä on enemmän, jalat hikoaa kuumilla keleillä herkemmin. En haluaisi sieltä ostaa, mutta vielä ei ollut talous kunnossa, ehkä vuoden vaihteessa jo on.

Vierailija
8/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla on Temuttaminen kielletty: saat heti foliohatut niskaasi jotka syyttävät että ostat myrkyllistä made in china tavaraa ja kuornitat luontoa !!! 

Terv Temuttaja 

Vierailija
9/9 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Kävelen paljon, ja maksan mieluusti kunnon kengistä. Tarvittaessa korjautan kengät suutarilla. Tällä hetkellä vanhimmat käyttökenkäni ostin 10 vuotta sitten parilla sadalla eurolla. Tulevat kestämään vielä monta vuotta, ja kehtaa käyttää, koska ovat klassista mallia. Ne ovat siis jo nyt tulleet edullisemmiksi, kuin halpiskengät, jotka tuskin kestävät puolen vuoden päivittäistä käyttöä.

Kannattaa säästää ennakkoon välttämättömiä hankintoja, kuten kenkiä varten, ja ostaa hyvää laatua. Ei luksusmuotia, koska siinä maksaa enemmän merkistä kuin tuotteen todellisesta laadusta. Kaikkein kalleimmaksi tulee humputella rahat turhuuksiin, kuten tatuointeihin, ja sitten joutua hätäpäissään ostamaan talvikenkäimitaatiot kiinalaisesta verkkokaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi