Ihana kakkosmies<3
Kertokaa naiset, miksi kakkosmies? Aisuripariskunnat toki tervetulleita keskustelemaan mukaan, mutta tässä ketjussa keskustelun pääpaino siellä varsinaisen pettämisen, ja sen elämään tuoman lisäarvon ytimessä.
Syitä:
Sponssia?
Isompi penis?
Paremmat seksitaidot?
Ette saa ykkösmieheltänne tarpeeksi seksiä?
Jännää?
Miehesi nöyryyttäminen kiihoittaa sinua?
Miehesi on tyhmä, mikä ärsyttää, ja tästä syystä hänen tunteillaan ja elämällään ei ole teille niin paljoa merkitystä?
Muita syitä?
Kertokaa tämän jälkeen, että miksi ykkösmies?
Lompakko, kainalo ja koska perhe. Yyhoon elämä ei houkuttele ja näin edelleen?
Herättääkö toimintanne pohtiminen teissä minkäänlaisia tunteita? Miten elätte itsenne kanssa onnellisena näin? Mikä saa teidät jatkamaan kakkosmiehen kanssa?
Miten te tämän kakkosmieskuvion itsellenne, ja ystäväpiirissänne toisillenne perustelette? Onko menneisyydessänne traumoja, ja tämä tekee teistä sitten oireilevia uhreja?
Asia kiinnostaa varmasti monesta näkökulmasta, joten pidetään ketju asiakeskusteluna.
Ketjua lukeva nuoriso ja low IQ -osasto, ehdotan että luette ketjuun kirjoitetut viestit ensiksi, ja kommentoitte sen jälkeen. Muutoin keskustelu tyssää ja pyörii ympyrää.
Kertokaa? Analysoikaa!
Kommentit (6)
Kakkosmies nuolee ja nussii mulle ihania orgasmeja, kun lapsi on varhaiskasvatuksessa.
Ykkösmies elättää minut ja lapsen, niin että minulla ei ole tarvetta töissäkäyntiin.
Koska kotona kämppis ilman seksiä joka ei kuitenkaan halua erota. Vaikka olen asioista sille monelta kantilta puhunu suoraan ja myös suhteen avaamisesta kun se ei itse hoida hommiaan ja se on väärin pitää toista puutteessa ja se ei vaan aina mene niin. Käytännön syistä yhdessä ilman läheisyyttä. Onhan se ihan huikeaa ku joku käy ihan kuumana muhun ja näyttää sen aika ajoin viestittää että koska nähdään on ikävä ihanaa seksiä mun kanssa. Ekan kerran ku menin joskus rajan yli niin se vasta oli huikeaa kun oikein heräsi horroksesta ja oli niin ihana taas nauttia seksistä ja yleensä sitä saada säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Koska kotona kämppis ilman seksiä joka ei kuitenkaan halua erota. Vaikka olen asioista sille monelta kantilta puhunu suoraan ja myös suhteen avaamisesta kun se ei itse hoida hommiaan ja se on väärin pitää toista puutteessa ja se ei vaan aina mene niin. Käytännön syistä yhdessä ilman läheisyyttä. Onhan se ihan huikeaa ku joku käy ihan kuumana muhun ja näyttää sen aika ajoin viestittää että koska nähdään on ikävä ihanaa seksiä mun kanssa. Ekan kerran ku menin joskus rajan yli niin se vasta oli huikeaa kun oikein heräsi horroksesta ja oli niin ihana taas nauttia seksistä ja yleensä sitä saada säännöllisesti.
Suositus: Kerro miehellesi, että tästä hetkestä eteenpäin aiot hyvällä omallatunnolla hoidattaa itsesi parisuhteen ulkopuolella ja jos se ei käy, niin mies ottakoot eron.
Juuri näin.
Jätit kertomatta syyt miksi olet edelleen ykkösmiehen kanssa yhdessä.
Totuus: olet valehteleva itsekäs huo**.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suositus: Kerro miehellesi, että tästä hetkestä eteenpäin aiot hyvällä omallatunnolla hoidattaa itsesi parisuhteen ulkopuolella ja jos se ei käy, niin mies ottakoot eron.
Kun ollaan puhuttu näistä ja se on tehnyt selväksi että ei käy missään nimessä niin oon jopa kysynyt että entä jos ei ole vaihtoehtoja, siis että vaihtoehtoja ois vain suhteen avaus ja ero. Ei se auta, ei se kai usko että tekisin sen. Enkä tehnytkään yli 15 vuoteen kaikesta huolimatta. Mutta minkäs teet.
No siis mä vaan tarviin välil jotai uutta ja enemmän. Ja on se kiva kun toisel on varaa viedä ravintolaan ja shoppaa.
Mun poikakaveri on tosi ihana ja sillee, mut mä oon itsenäinen nainen, ja teen mitä huvittaa. Jos on niin paha nii voivoi elämä on.