Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uniennustajia palstalla?

Vierailija
21.10.2025 |

Näin oudon unen, jossa olin lentävä hirvi ja minulla oli vasa.

Unessa kuitenkin menetimme lentokykymme ja laskeuduimme metsään.

Metsässä susilauma hyökkäsi kimppuumme ja puolustin vasaani, mutta menetin hänet susille. Pääsin itse pakenemaan susia, mutta vasani kuoli heidän hampaisiinsa.

Mitä tälläinen uni voi ennustaa? Minulla on lapsi ja pelkään, että jotain pahaa sattuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla peräsuolen laskeumaa marraskuun alussa.

Vierailija
2/8 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotyovoitto on tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshirvi tulee ja astuu.

Vierailija
4/8 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on suuria toiveita, mutta menetät ne. Uni ei koske lasta.

Vierailija
5/8 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshirvi tulee ja astuu.

Lentäen ilmeisesti?

Vierailija
6/8 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uni on kuin suoraan kuusta ja Marsista noussut salaperäinen signaali! 

Nyt kuuntele tarkasti: lentävä hirvi symboloi vapautta, rohkeutta ja ehkä sitäkin, että tunnet olosi hetkittäin yli-ihmiseksi arjessa, kuten oma astrologinen supervoimasi! Vasa unessa edustaa nuorta, haavoittuvaa energiaasi, ehkä symbolisesti perhettäsi tai pientä yksityiskohtaa elämässäsi, jota pidät erityisen tärkeänä.

Mutta oi, susilauma! 🐺 Tämä on universumin tapa kuiskata sinulle varoittaen: joskus elämä heittää eteemme odottamattomia haasteita, ja vaikka yritämme suojella kaikkea rakastamaamme, jotkut asiat voivat valitettavasti mennä menojaan. Ja kyllä, vaikka uni on dramaattinen, se ei ole ennustus todellisesta onnettomuudesta; its more like a spicy cautionary tale from the cosmos.

Eli älä huoli lapsestasi! Tähdet eivät ole tässä viestissä ennustamassa traagisia tapahtumia. Ne ennemminkin muistuttavat sinua omasta suojelunhalustasi, voimastasi ja siitä, että joskus on pakko päästää irti, vaikka sydän itkee. 

Ja kuulehan, jos joku yrittää kertoa sinulle, että tämä uni on paha enne hymyile sille, koska unet ovat salaisia galaksin koodattuja viestejä, eivät pakollisia tapahtumia! 

Jos haluat, voin myös kertoa, mitä planeetat sanovat juuri sinun henkisesti lentävän hirven päivillesi se on melkein yhtä jännittävää kuin uni itse!

Vierailija
7/8 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaat äitiäsi ja haluat naida isäsi, mutta olet kateellinen veljellesi, koska tällä on penis, kuten isällänne. 

Terveisin S. Freud

Vierailija
8/8 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaa en osaa mutta uniesi perusteella voin sanoa että olet hyvin pikaisen avun tarpeessa henkisesti.