Onko olemassa unilääkkeitä, jotka eivät lisää painoa ja ruokahalua?
Melkein kaikki unilääkkeet näköjään lisäävät painoa. Ei huvittaisi sellaisia unilääkkeitä syödä.
Kommentit (15)
Oikeat unilääkkeet, kuten tsolpideemi ja tsopiklini eivät lihota. Ainoastaan mielialalääkkeiksi tarkoitetut ketipinot ja mirtazapin lihottavat
Vierailija kirjoitti:
Viina ja kqnnabis
Viina lihottaa ja kannabis lisää ruokahalua
Melatoniini, väsyttävät antihistamiinit, Z-lääkkeet, bentsot. Onhan näitä.
Puolita se pienin ketipinor-tabletti, sekin nukuttaa ihan sairaasti. Äläkä syö joka päivä. En ole näin lihonut.
Kannabis lihottaa jos ratkeaa herkutteleman pilvipäissään, muutoin loistava unilääke
Unettomuus ja huono nukkuminen lisää eniten painoa.
Älä mieti toisarvoista asioita, virkeänä pystyy ja jaksaa liikkua, laittaa kunnon ruokaa eli vaikka joku kilo tulisi, ne saa pois.
Muista hyödyistä puhumattakaan.
Oletko muuten kokeillut akupunktiota tai hypnoosia? Tiedän muutaman ihmisen, jotka ovat saaneet näiden avulla unettomuuskierteen poikki.
Itse olen syönyt muutaman kk mirtazapin, mutta se jätti olon tokkuraiseksi. Olen järjestänyt nyt elämäni niin, että teen suurimman osan töistä kotona, joten voin nukkua välillä pidempään. Se auttaa kun ei tule mahdotonta univelkaa.
Vierailija kirjoitti:
Unettomuus ja huono nukkuminen lisää eniten painoa.
Älä mieti toisarvoista asioita, virkeänä pystyy ja jaksaa liikkua, laittaa kunnon ruokaa eli vaikka joku kilo tulisi, ne saa pois.
Muista hyödyistä puhumattakaan.
Oletko muuten kokeillut akupunktiota tai hypnoosia? Tiedän muutaman ihmisen, jotka ovat saaneet näiden avulla unettomuuskierteen poikki.
Itse olen syönyt muutaman kk mirtazapin, mutta se jätti olon tokkuraiseksi. Olen järjestänyt nyt elämäni niin, että teen suurimman osan töistä kotona, joten voin nukkua välillä pidempään. Se auttaa kun ei tule mahdotonta univelkaa.
Diabetes pahenee, jos kiloja tulee lisää.
Mikä tahansa kirja.