Miksi rikollispiireissä vasikointi on pahin rikos?
Edes murha tai lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole niin paha rikos.
Jos koulussa joku lunttasi tai poltti tupakkaa välitunnilla, oli ihan ok kertoa siitä opettajalle. Toivottavaakin se oli.
Milloin käyttäytymissäännöt ovat muuttuneet
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Koodisto nyt vain on sellainen. Vasikka on sellainen joka ilmiantaa toisen aloitukset ylläpidolle. Sama asia. M51
Nyt kyllä ollaan itse asiassa, tätä ei suomen harmaan talouden keisarit halua ymmärtää, jokainen joka alanuolittaa tätä niin on absoluuttisesti vasikka
Vierailija kirjoitti:
Vasikka saa pelätä kostoa. Siksi.
Voihan vasikkakin kostaa kostoyritykset :)
Itse kauppareissulla seuraan tiettyjen toimintaa ja mikäli jotain epämääräistä näen, ilmoitan vartialle. Tämä on vastaveto näiden tekemisille minua kohtaan. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamuksen pettäminenhän tässä se ydin tietysti on, kuten jokainen tietää. Se että ollaan yhdessä päätetty lakia rikkoa, niin luonnollisesti perustuu tähän kunniakoodiin, että se joka jää kiinni ei tiedä edes omaa nimeään, tai ole koskaan kuullut tai nähnytkään mitään. Myöhemmin sitten lojaalius tietysti palkitaan. Suomessa tämän vasikoimattomuuden luulisi varsinkin olevan täysi olettamus, koska minkaanlaisia alennuksia ei edes ole olemassa toisin kuin jenkkileffoissa, vaikka kertoisit poliisille kaikkien tuttaviesi ja naapuriesi rikokset mitä keksit, niin se ei omaa tilannettasi muuta.
Ja ei, en ole rikollinen, vaan täysin tylsä perheenäitiMiten rikollisilla voi olla kunniakoodeja? Vain keskinäinen pelko ja väkivalta.
Sillä tavalla, että kaikki tietävät mihinkä ryhtyvät, ja kantavat kiinnijäämisen riskistä vastuunsa itse. Ei kukaan vahingossa joudu rikolliseksi ja siksi tietysti tämmöistä ihmistä halveksutaan, joka pettää lupauksensa heti kun se toiminta vaatiikin jotain uhrauksia, joidenka mahdollisuus oli tiedossa jo kun leikkiin ryhdyttiin.
Va-leh-te-li-ja
Itse toivon: huumeet pois suomesta, myyjät vankilaan, jengit kieltoon.
Paskoja kuvioita joihin en halua kenenkään joutuvan.
Yksikään ei ole ystävä siinä maailmassa ja ajan kysymys milloin petetään.
Sosiopaattien kanssa elämä ei ole hääviä.
Vierailija kirjoitti:
Perusolettamus niissä piireissä on ennenpitkää vasikointi.
Vierailija kirjoitti:
Itse kauppareissulla seuraan tiettyjen toimintaa ja mikäli jotain epämääräistä näen, ilmoitan vartialle. Tämä on vastaveto näiden tekemisille minua kohtaan. Sitä saa mitä tilaa.
Useamman varkausyrityksen jälkeen kysyin googlen tekoälyltä että kuuluuko tuo heidän kulttuuriinsa, niin ei kuulemma kuulu
Kytät myös pitää kopissa kauan ja narkeista iso osa puhuu lopulta, ainakin ohi paperin. Väittäsin että joka toinen on vasikoinut niiisä piireissä vaikka ei myönnä sitä
T. Vasikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koodisto nyt vain on sellainen. Vasikka on sellainen joka ilmiantaa toisen aloitukset ylläpidolle. Sama asia. M51
Kylläpä tiedät vähän asiasta, vasikka vasikoi sen takia että saa itse pienemmän tuomion tai ei tuomiota ollenkaan, sen takia se on pahinta mitä voi tehdä.
Sinä et tiedä eikä sinua edes kiinnosta, jos ruvettaisiin absoluuttisesti vasikoimisesta kir-joit-ta-maan niin tämä harmaan talouden ka-me-lin-pas-ka vauva foorumin clicki tekisi sivuanne ei voida näyttää tempun peppukipeydestä siitä mitä ka-melin-paska va-si-koi-ntia he kylvää sisäsiitoisella "vasikoinnilla"
Vierailija kirjoitti:
Vasikat ovat hyödyllisiä. Paljastavat limanuljaskoja.
Tämä se yksi asenne on, hyväksikäyttää muita. Ilman empatiaa muuallakin. Ettei vain lipsahda vainoamisen puolelle?
Olen kaikesta täysin samaa mieltä kanssasi, mutta ei minulla silti ole mitään hankaluuksia ymmärtää että silloin kun vasikka pettää oman joukkonsa, niin hänelle luonnollisesti seuraa tästä sosiaalisia ongelmia omassa ryhmässään, ja tämän henkilön toiminnasta ei luonnollisestikkaan pidetä.
miksei se ole politiikassa ? eikö se luottamus ole ihan perus arvoja
Rikospiireissä EI OLE MUUTA KOODISTOA KUIN OMA ETU. VALEHTELE, TEE MITÄ LYSTÄÄ, PETÄ KAVERISI, VASIKOI. EI SIELLÄ OLE MORAALIA TAI MITÄÄN SELLAISTA. NARKKIELÄMÄÄ. KUKAAN EI OLE KAVERISI SIELLÄ. Hyöty on ainoa mitä halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kytät myös pitää kopissa kauan ja narkeista iso osa puhuu lopulta, ainakin ohi paperin. Väittäsin että joka toinen on vasikoinut niiisä piireissä vaikka ei myönnä sitä
T. Vasikka
niin sää ittelles kerrot. mutta oot jo ittees varmaan mestari huijaan ku päässy narkahtaankin
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikesta täysin samaa mieltä kanssasi, mutta ei minulla silti ole mitään hankaluuksia ymmärtää että silloin kun vasikka pettää oman joukkonsa, niin hänelle luonnollisesti seuraa tästä sosiaalisia ongelmia omassa ryhmässään, ja tämän henkilön toiminnasta ei luonnollisestikkaan pidetä.
Luotettavia ystäviä saa raitistumalla ja irtaantumalla niistä kuvioista.
Rikos ei myöskään kannata.
Vierailija kirjoitti:
Luotettavia ystäviä saa raitistumalla ja irtaantumalla niistä kuvioista.
Rikos ei myöskään kannata.
etkö ole kuullut rikoskumppanista ? koska sun kaverisuhteita on testattu vuosien tuomiolla ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eine ole toistensa kanssa muutenkaan kuin riippuvuuksien jne takia. Jos raitistut niin aika yksin jää. Eisiellä ole moraalia tai mitään. Ne piirit on muutenkin sellaisia. Ja kyllä vasikoinnista hyötyy. Kytiltä saa etuja tietojen kautta.
Sillä tavalla, että kaikki tietävät mihinkä ryhtyvät, ja kantavat kiinnijäämisen riskistä vastuunsa itse. Ei kukaan vahingossa joudu rikolliseksi ja siksi tietysti tämmöistä ihmistä halveksutaan, joka pettää lupauksensa heti kun se toiminta vaatiikin jotain uhrauksia, joidenka mahdollisuus oli tiedossa jo kun leikkiin ryhdyttiin.