Onko täällä lapsettomia keski-ikäisiä naisia paikalla?
Miten saat viikonloput kulumaan, jos arkipäivät oot töissä? Matkusteletko paljon?
Kommentit (20)
En matkustele koskaan. Viikonloput kuluvat ihan mukavasti, lähinnä kotona ollessa. Siivoan, lenkkeilen tai käyn salilla, opiskelen, kaupassa käyntiä, ruuanlaittoa, lukemista ja telkkarin katselua. Ihan normaalia touhua.
Liikun, harrastan kulttyyria, hyggeilen, sometan, turhaudun deittiappeihin, tapaan läheisiä ja nautin siitä ettei vkloppuisin oo minuuttiaikataulu. N32
Vierailija kirjoitti:
Liikun, harrastan kulttyyria, hyggeilen, sometan, turhaudun deittiappeihin, tapaan läheisiä ja nautin siitä ettei vkloppuisin oo minuuttiaikataulu. N32
Jotenkin naurattaa 30v ajattelevan olevansa keski ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, en ajattele, mutta vastasin silti kun äitini joskus vuosi sitten sanoi mua keski-ikäiseksi ja olin että wtf. Saatiin siitä aikamoinen keskustelu käyntiin.
N32
Viikonloput kuluvat mökillä niin kauan kuin sää sallii.
Matkustelen sen verran, että käyn porukoilla 😃
Luen, käyn kävelyllä, teen ehkä käsitöitä, palstailen 😅
Ai miten saan vähäisen vapaa-ajan kulumaan 😁 Voi apua. Oispa kymmenen kertaa enemmän viikonloppuja, että ehtisi toteuttaa edes puolet haluamistaan jutuista.
En matkustele käytännössä lainkaan.
Kuluneena viikonloppuna olin perjantai-illan katsomassa standupia, sitten lähdin tapaamaan iäkkäitä perheenjäseniä ja nyt olen matkalla kotiin, jotta ehdin tehdä vähän käsitöitä ja lukea yhtä kiinnostavaa novellikokoelmaa.
Hyvin saan viikonloput kulumaan. Elämääni ei edes mahtuisi lapsia tai ainakin tarvisin laajan tukiverkoston lastenhoitoon.
Maalaan, teen käsitöitä ja opiskelen. Saan hyvänolontunnetta luovuuden toteuttamisesta ja ulkona kävelemisestä.
Oikein hyvin kuluu viikonloput, kiitos kysymästä! Matkoja olen tehnyt ehkä kerran vuosikymmenessä.
Mulla on hevonen ja 3 koiraa niin vapaa-ajanongelmia ei tule olipa arki tai viikonloppu.
Miehen kanssa tehdään kivoja juttuja. Ulkoillaan, syödään hyvin ja nautitaan toisistamme. Matkustellaan aina välillä myös.
Ap, miten saat itse aikasi kulumaan viikonloppuisin? Matkusteletko paljon?
Olen unelma-ammatissani vaativalla taidealalla. Työni on suunnattu kansainväliselle yleisölle. Ei vapaa-ajan ongelmia! En mitenkään pystyisi tähän jos minulla olisi lapsia vastuullani.
Keräsin puolukoita, pakastin niistä osan ja lopusta tein hilloa. Löysin kantarelleja yhdeksi ateriaksi ja ne ovat jo vatsassani. Kirjoitin kirjeen mummilleni ja lupasin tulla syyslomalla koko viikoksi luokseen. Käytin koiran parilla pitkällä lenkillä ja kissan lyhyemmällä. Katsoin televisiota, saunoin, kävin uimassa ja lankesin juustoihin ja portviiniin. Siinä osa eilisestä.
Tänään en ole ehtinyt muuta kuin käydä lenkillä koiran kanssa, syödä, tsekata sähköposti, maksaa pari laskua ja luvata mennä huomenna syömään kaverini kanssa. Kissan ulkoilutus on seuraavana vuorossa.
Tavallista elämää siis.
Hyvin kuluu aika. Ulkoilua ja lukemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, en ajattele, mutta vastasin silti kun äitini joskus vuosi sitten sanoi mua keski-ikäiseksi ja olin että wtf. Saatiin siitä aikamoinen keskustelu käyntiin.
N32
Niinkö? Mun äiti kutsuu mua nuoreksi ja olen viisikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Samoin 😃
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Samoin 😃
Äidilleni olen pentu, omasta mielestä nuori 60+
En jaksa seinille luetella ...