Mikä on salaisuus, jota et ole kertonut kellekään?
Kannatko jotain sydämelläsi? Haluatko päästä siitä vapaaksi?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ei voi kertoa kaikille . Jos kerrot vihollinen tappaa sinut. Mieti vähän.
Mihin tämmönen liittyy. Mikä vihollinen.
Vein joskus äidin ja isän rahakätköstä sata markkaa. En koskaan kehdannut kertoa heille.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän Jouko Turkasta, Hannu Salamasta ja Pirkka-Pekka Peteliuksesta sellaista jota en koskaan tule paljastamaan.
Parviainenko se siellä taas möykkää Champion-päissään?
Harrastin siskoni kanssa seksiä sen polttari-iltana.
Että miten se asia nyt oikein menikään. Olen kertonut vähän sinne päin vaan kaikille, oikeasti kukaan muu ei tiedä totuutta.
Että minulla on korkean riskin HPV. En ole kellekkään kehdannut kertoa, koska se mielletään sukupuolitaudiksi. En halua leimautua tautiseksi.
Kuinka törkeän huonossa tilassa raha-asiani ovat ja että pelkään kodin menettämistä. Pieni palkka ja kallis asunto.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka törkeän huonossa tilassa raha-asiani ovat ja että pelkään kodin menettämistä. Pieni palkka ja kallis asunto.
Tiedät sisimmässäsi mitä tehdä 👍.
Olen seksi addikti. Seksi hallitsee käytännössä mun koko elämää.
Minulla on prince albert lävistys
Olen synnyttänyt ja antanut poissa hänet.
Vierailija kirjoitti:
Ylitin tien punaisia päin mutta kukaan ei nähnyt. Anteeksi!
Itse ylittänyt monesti muiden nähden, enkä pyytele anteeksi.
Vihaan lähes kaikkia ihmisiä. Tämä johtuu siitä että ympärilläni on aina pyörinyt vain tyhmiä alemman keskiluokan ja alaluokan naisia. Olen itsekin nainen. Miehet on paskoja ja naiset on paskoja yhtälailla. Miehet vaan jaksaa näyttää vihaista naamaa koska olen liian vanha enkä miellytä ulkoisesti. Törmään arjessa aina vain näihin liian nuoriin sivistymättömiin paskamiehiin. En kokoajan tietenkään vihaa kaikkia mutta en jaksa ymmärtää yhtään. Ovat vain tiellä eikä kukaan auta minua menestymään, päinvastoin. En ymmärrä ystävyyttä kun se on yleensä silloin kun olin nuori oli jotain ihan hömppää ja tunteellista paskaa. Miksei ystävyys auta rikastumaan? Miksi suurin osa ihmisitä uskottelee että pitää syödä paskaa/ tehdä kymmeniä vuosia jotain paskaduuneja eli aloittaa jostain että voi oppia työssä ja lopulta rikastua. Paskaa.
Toivon mun veljen kuolemaa. Alkoholisoitunut väkivaltarikollinen, jolla ei ole mitään motivaatiota pistää elämäänsä kuntoon. Kiusaa olemassaolollaan varsinkin äitiäni, orjuuttaa tätä ja vie rahat. On myös oikeasti vaarallinen.
Aloitukseni perimmäinen tarkoitus on, että jaettu suru tai ongelma pienenisi. Jos ihminen kantaa jotain painolastia sydämellään, eikä pysty siitä kenellekään kertomaan, se kalvaa häntä kenties loppuiän. Salaisuuden raottaminen ainakin murtaa muurin. Kiitos etenkin sinulle, joka kerroit enosi käyttäneen sinua hyväksi 14- vuotiaana.
-ap