Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

DNA

Vierailija
20.10.2025 |

On se kumma että dna ei osaa käyttää postia, ei voi lähettää postin kautta viallisia laitteita vaan ne pitää viedä dna kauppaan, joo,lähin on noin 60 kilometrin päässä ja sinne mennessä pitäisi vaihtaa linja-auto kaksi kertaa, ja puhelimeni hajosi, meni takuu huoltoon, ei voitu korjata joten sain uuden tilalle, se vain olisi pitänyt hakea dna liikkeestä, ei sieltä mikä oli lähimpänä vaan noin 280 kilometrin päässä olevasta dna liikkeestä, nostin metelin ja uhkasin rikosilmoituksella joten melkoisen väännön jälkeen lähettivät sen minulle ,ja toinen, vielä "muilkunpi" tapaus, silloin kun vielä osasivat käyttää postia niin lähetin rikkoutuneen laitteen vaihtoon ja kun uutta ei kuulunut niin otin yhteyttä ,sanoivat että uusi on jo lähetett,ei ollut, valehtelivat, otin puheeksi lähetysnumeron ja väittivät että he ovat lähettäneet uuden laitteen tietyllä lähetysnumerolla, sattui vaan olemaan se numero jolla minä olin lähettänyt laitteen dna:lle, otin yhteyttä postiin, pyysivät ottamaan uudestaan yhteyttä dna:lle jotta sieltä oltaisiin yhteydessä postiin, joten tein niin, en tiedä olivatko yhteydessä postiin mutta uusi laite tuli seuraavana päivänä, eli hieno on dna asiakas"palvelu", valehtelevat päin naamaa eivätkä osaa käyttää postia, mietin vaan kuinkahan monella on dna;n rikkoutunreita laitteita kotona jotka kuuluisi mennä takuuseen mutta kun ihmiset eivät pääse kymmenien kilometrien päässä oleviin dna liikkeisiin, raha heille kyllä kelpaa, ovat jopa sanoneet minulle että se ei kuulu heille jos laitteet hajoavat, he eivät niitä valmista vaan vain myyvät niitä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla