mun mielestä näistä kieliopeista kinastelu on vitun ärsyttävää
samoin kaikista kirjotusvirheistä huomauttelu.
mitä ihme hiipareita te oikeen olette te kielipoliisit??
olettekste oikeessakin elämässä samanlaisia huonosta kielestä huomauttelijoita? en ole koskaan joutunut tollasten ihmisten kanssa tekemisiin omassa elämässäni...täällä palstalla teitä taas tuntuu olevan ihan hirveesti... sairasta touhua
Kommentit (7)
ilmeisesti ymmärsit kuitenkin mitä mä tarkotin. et säkään mikään ihan tyhmä ole
Onhan se tietysti hienoa että jotkut saa sisältöä elämäänsä siitä.
lyttävämpää lukea korrektisti kirjoitettua kieltä. On muuten huomattavasti helpompi vakuuttaakin tekstillään, jos ei se vilise virheitä. Itse en yleensä edes aukaise ketjuja, joiden otsikossa on jo kirjoitusvirheitä. Huono kieli antaa ihmisestä yksinkertaisen kuvan, joten hänen mielipiteensä ei edes kiinnosta.
Joten saatan antaa itsestäni yksinkertaisen kuvan? hmm. kiitos siitä että vajaavuuteni aiheuttaa viestejeni lukemattomuuden.
on vauvaa tai (niinkun mulla välillä) taaperoa sylissä. ja kirjottaessakin pitää aina välillä keskittyä et mitä muksu duunaa jne...
ei se ole sama asia kuin yksikertaisuus.
joku kirjotta ihan asiallista tekstiä missä pari kirjotusvirhettä, ni en mä todellakaan kelaa et se on jotenki vajokki. eri asia vois olla semmonen " puuta heinää-teksti" . enkä mä sellasestakaan viitsis vaivautua urputtamaan et - huonoo kieltä!
kielipoliisit, vetäkää kuivat!
Tarkoitatkohan oikeinkirjoitusta? No sinulla on tietysti syy valittaa, kun et itse selvästi osaa kirjoittaa.