Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut iäkkäät haluavat nuoren kumppanin?

Vierailija
20.10.2025 |

Eivätkö tunnu älyävän että jonkunlaista taloudellista hyväksikäyttöä siihen liittyy usein? Kuka vanhus luulee tosissaan että joku 20 vuotias rakastuu vanhukseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan nuorta naista ja nainen saa taloudellista hyötyä. Win-win-tilanne.

Vierailija
2/5 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen tuntuu luonnostaan paljon paremmalta, kun tietää olemassa olevan mahdollisuuden levittää perimäänsä. 

Sitä en kyllä ymmärrä, miksi joku nuori mies haluaa seksiä mahon kanssa. Olen kyllä kuullut jonkun sanoneen että " on hyvä panna (eläkeläistä), kun ei ole mitään vaaraa" (raskaudesta) mutta sanoja oli vähintään heikkolahjainen, jos ei jopa kehitysvammainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha nainen ja nuori mies on voimaannuttavaa ja oikein. Vanha mies ja nuori nainen on sairasta irstailua. 

Vierailija
4/5 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha nainen ja nuori mies on voimaannuttavaa ja oikein. Vanha mies ja nuori nainen on sairasta irstailua. 

Jättäkää nuoret rauhaan. 

Vierailija
5/5 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneminen tuntuu luonnostaan paljon paremmalta, kun tietää olemassa olevan mahdollisuuden levittää perimäänsä. 

Sitä en kyllä ymmärrä, miksi joku nuori mies haluaa seksiä mahon kanssa. Olen kyllä kuullut jonkun sanoneen että " on hyvä panna (eläkeläistä), kun ei ole mitään vaaraa" (raskaudesta) mutta sanoja oli vähintään heikkolahjainen, jos ei jopa kehitysvammainen.

Ameriikan Kikolo. Raha/hyödyt siinäkin vaihtuu.

Rikhart Kere ja Viakra

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan